Powrót na poprzednią stronę

Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych

Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych

Monika Przybysz

Wydawnictwo JEDNOŚĆ Kielce 2014

ISBN: 978-83-7660-910-2
format: 165x235, stron: 416, oprawa: miękka

INDEKS: JED1716B38831

Cena: 26,00 złdodaję do koszyka

Serwisy społecznościowe, blogi, platformy mulimedialne, mechanizmy Wiki, minitoring mediów w Web 2.0, pozycjonowanie i optymalizacja w internecie, a także nowoczesna strona www to podstawowe narzędzia pracy profesjonalnego rzecznika prasowego instytucji kościelnej. W epoce social media trudno prowadzić skuteczne działania media relations bez aktywnej obecności w Sieci. Aby w pełni wykorzystać szanse i możliwości, które są dostępne w internecie, w instytucjach kościelnych ważną rolę odgrywa praca zespołowa w biurze prasowym, na wzór Chrystusowego posłania apostołów do głoszenia Ewangelii po dwóch.

Prezentowane w monografii unikalne badania rzeczników instytucji kościelnych w POlsce oraz rzeczników europejskich konferencji episkopatów wskazują, jak ważną rolę w realizacji nakazu "Idźcie i nauczajcie wszystkie narody" odgrywają funkcje komunikacyjne rzecznika w instytucjach eklezjalnych. Dzięki jego współpracy z mediami można bowiem dotrzeć z Ewangelią do milionów internautów w Polsce i choć części z niemal 2,5 miliardów internautów na świecie, wiele godzin dziennie aktywnie spędzających czas w mediach społecznościowych.

 

Kategorie

Książki / Kultura / Media

 

Inne pozycje autora dostępne w księgarni