Okładka

Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych

Monika Przybysz Wydawnictwo: JEDNOŚĆ Dział: Media Format: 165x235 Stron: 416 Oprawa: miękka ISBN: 9788376609102 INDEKS: JED1716B38831
26,00 zł
Darmowa dostawa od 150 zł Paczkomaty 10 zł Poczta Polska 15 zł Za pobraniem 15 zł

Opis

Serwisy społecznościowe, blogi, platformy mulimedialne, mechanizmy Wiki, minitoring mediów w Web 2.0, pozycjonowanie i optymalizacja w internecie, a także nowoczesna strona www to podstawowe narzędzia pracy profesjonalnego rzecznika prasowego instytucji kościelnej. W epoce social media trudno prowadzić skuteczne działania media relations bez aktywnej obecności w Sieci. Aby w pełni wykorzystać szanse i możliwości, które są dostępne w internecie, w instytucjach kościelnych ważną rolę odgrywa praca zespołowa w biurze prasowym, na wzór Chrystusowego posłania apostołów do głoszenia Ewangelii po dwóch.

Prezentowane w monografii unikalne badania rzeczników instytucji kościelnych w POlsce oraz rzeczników europejskich konferencji episkopatów wskazują, jak ważną rolę w realizacji nakazu "Idźcie i nauczajcie wszystkie narody" odgrywają funkcje komunikacyjne rzecznika w instytucjach eklezjalnych. Dzięki jego współpracy z mediami można bowiem dotrzeć z Ewangelią do milionów internautów w Polsce i choć części z niemal 2,5 miliardów internautów na świecie, wiele godzin dziennie aktywnie spędzających czas w mediach społecznościowych.