Media

Poniżej prezentujemy wszystkie pozycje z kategorii „Media” (liczba wybranych pozycji: 54, strona 1 z 3).



Radiomaryjny wzorzec demokracji. Analiza treści 'Rozmów niedokończonych'

Radiomaryjny wzorzec demokracji. Analiza treści "Rozmów niedokończonych"

Izabela Tomala - Kaźmierczak

cena: 39,00 zł — do koszyka

Autorka podjęła się wykazania, czy współcześnie ma miejsce modelowanie określonego wzorca demokracji wśród nadawców komunikatów medialnych. W zasięgu jej naukowych... Więcej...


Komunikacja religijna i media

Komunikacja religijna i media

Krzysztof Marcyński

cena: 49,00 zł — do koszyka

Ewangelia i media: sojusz czy rywalizacja? Takie oto pytanie stawia autor książki Komunikacja religijna w McLuhana wizji. Media są godnym... Więcej...




Kościół w Internecie - Internet w Kościele

Kościół w Internecie - Internet w Kościele

cena: 21,00 zł — do koszyka

Społeczeństwo internautów a kultura globalna. Więcej...


Mądrość w mediach - od bezmyslności do przemądrzałości

Mądrość w mediach - od bezmyslności do przemądrzałości

cena: 33,00 zł — do koszyka

SPIS TREŚCI Michał Drożdż Od bezmyślności do przemądrzałości w mediach 1. Homo medialis – człowiek mądry czy…? Michał Drożdż Rzetelność informacyjna gwarancją mądrości w mediach Andrzej... Więcej...


Chrześcijaństwo w epoce smartfonów

Chrześcijaństwo w epoce smartfonów

cena: 20,00 zł — do koszyka

SPIS TREŚCI Wstęp (Paula Rączka, Piotr Anicet Gruszczyński OFM) Ireneusz Sławomir Ledwoń OFM, Wprowadzenie Piotr Anicet Gruszczyński OFM, Być chrześcijaninem w epoce smartfonów Tomasz Mączewski OFMCap, Jezus... Więcej...


Między człowiekiem a komputerem

Między człowiekiem a komputerem

ks. prof. Andrzej Zwoliński

cena: 24,90 zł — do koszyka

Człowiek utracił swoją intymność w czasach, gdy cyberprzestrzeń stała się "realnym" światem na wyciągnięcie ręki. Nowoczesne technologie dające nieograniczone możliwości... Więcej...


Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych

Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych

Monika Przybysz

cena: 26,00 zł — do koszyka

Serwisy społecznościowe, blogi, platformy mulimedialne, mechanizmy Wiki, minitoring mediów w Web 2.0, pozycjonowanie i optymalizacja w internecie, a także nowoczesna... Więcej...


O możliwości powstania polskiej szkoły medioznawstwa personalistycznego

O możliwości powstania polskiej szkoły medioznawstwa personalistycznego

Piotr Guzdek

cena: 25,00 zł — do koszyka

SPIS TREŚCI Przedmowa Wstęp Część I Résumé stanowisk badawczych Czesław Bartnik – Michał Drożdż – Dorota Narewska Rozdział I – Personalizm uniwersalistyczny Czesława Bartnika. Uporządkowanie... Więcej...


Telewizja na pograniczach

Telewizja na pograniczach

Magdalena Zdrodowska

cena: 37,80 zł — do koszyka

Celem autorki było uchwycenie mechanizmów med medialnej przestrzeni publicznej w skali globalnej, regionalnej oraz lokalnej. Proponowana Czytelnikowi książka śledzi i... Więcej...


Resortowe dzieci. Media

Resortowe dzieci. Media

Dorota Kania, Maciej Marosz, Jerzy Targalski

cena promocyjna: 39,90 zł 38,50 złdo koszyka

ONE. RESORTOWE DZIECI. Wychowane w rodzinach działaczy i funkcjonariuszy KPP, PZPR. Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego, a potem SB. Doskonale ustawione potem... Więcej...


Cyfrowa duchowość

Cyfrowa duchowość

Stefan Meetschen

cena: 25,00 zł — do koszyka

„Bóg nie jest Google, On jest Tajemnicą”. Może być iPad lub też iPod, wirtualna lub realna tożsamość. Jedno jest pewne: nadeszła... Więcej...


Pakiet DVD Zaplątani w sieć : 'Happy slapping', 'Cyberbullying ', 'Sexting'

Pakiet DVD Zaplątani w sieć : "Happy slapping", "Cyberbullying ", "Sexting"

cena promocyjna: 97,50 zł 93,90 złdo koszyka

Korzystanie z Internetu jest tak powszechne, że stało się też nową metodą komunikacji, wymiany informacji, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Często... Więcej...


Cyberbullying. Zaplątani w sieć (DVD)

Cyberbullying. Zaplątani w sieć (DVD)

cena: 39,50 zł — do koszyka

Korzystanie z Internetu jest tak powszechne, że stało się też nową metodą komunikacji, wymiany informacji, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Często... Więcej...


Happy slapping. Zaplątani w sieć (DVD)

Happy slapping. Zaplątani w sieć (DVD)

cena: 32,50 zł — do koszyka

Korzystanie z Internetu jest tak powszechne, że stało się też nową metodą komunikacji, wymiany informacji, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Często... Więcej...


Sexting. Zaplątani w sieć (DVD)

Sexting. Zaplątani w sieć (DVD)

cena: 32,50 zł — do koszyka

Korzystanie z Internetu jest tak powszechne, że stało się też nową metodą komunikacji, wymiany informacji, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Często... Więcej...


Cyberteologia. Chrześcijaństwo w dobie Internetu

Cyberteologia. Chrześcijaństwo w dobie Internetu

Antonio Spadaro

cena: 34,90 zł — do koszyka

Czy Internet zmienia nasz sposób myślenia? Czy sieć jest "narzędziem" czy raczej już "przestrzenią", w której żyjemy? Czy Sieć, zmieniając... Więcej...


Wartość mediów - od wyzwań do szans

Wartość mediów - od wyzwań do szans

cena: 35,00 zł — do koszyka

Prezentowane w niniejszej publikacji artykuły są próbą odkrywania wartości mediów z różnych perspektyw medioznawczych, zwracając uwagę, m.in., na następujące zagadnienia: ... Więcej...


Wartości w mediach - z dolin na szczyty

Wartości w mediach - z dolin na szczyty

cena: 34,00 zł — do koszyka

Tematem kolejnego tomu z serii „Etyka Mediów” są „wartości w mediach”. Dzisiejszy świat w dużej mierze zależy od mediów, a ich... Więcej...


Pilnowanie strażników. Etyka dziennikarska w praktyce

Pilnowanie strażników. Etyka dziennikarska w praktyce

Maciej Iłowiecki

cena: 35,90 zł — do koszyka

Dziennikarze to strażnicy prawdy i demokracji. Ale okazuje się, że strażników trzeba pilnować aby nie zapominali, że uprawiają zawód zaufania... Więcej...


Maski dziennikarstwa. Księga poświęcona prof. dr. hab. Wiktorowi Peplińskiemu

Maski dziennikarstwa. Księga poświęcona prof. dr. hab. Wiktorowi Peplińskiemu

cena: 49,00 zł — do koszyka

Dlaczego powstała ta książka? Po pierwsze, jako podziękowanie. Podziękowanie w imieniu całego środowiska naukowego: historyków, pomorzoznawców, medioznawców – bo te wszystkie... Więcej...


Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym

Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym

Matt Briggs

cena: 37,80 zł — do koszyka

Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, kulturoznawstwa oraz socjologii, ale też wszystkich tych, ... Więcej...


Odpowiedzialność w mediach - od przypadku do celu

Odpowiedzialność w mediach - od przypadku do celu

cena: 35,00 zł — do koszyka

Kolejna pozycja w serii Etyka Mediów nosi tytuł: Odpowiedzialność w mediach – od przypadku do celu. Jest to zbiór artykułów... Więcej...