Regulamin zakupów w sklepie internetowym kmt.pl

1. Sklep internetowy prowadzący sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.kmt.pl prowadzony jest przez firmę Księgarnia KMT Leszek Pieczka, pl. Wolności 5/1, 85-004 Bydgoszcz, NIP 953-105-65-06, REGON 093160027.

2. Zamówienia są przyjmowane przez formularz zamówienia znajdujący się na stronie www.kmt.pl Warunkiem przyjęcia zamówienia jest podanie prawidłowych danych teleadresowych klienta oraz prawidłowego adresu poczty elektronicznej. W formularzu Klient musi także wybrać jedną z form płatności:
– płatność gotówką przy odbiorze,
– płatność przelewem na konto sklepu internetowego,
– płatność kartą kredytową,
oraz określić sposób dostawy.

3. Możliwe jest składanie zamówień:
– telefonicznie pod nr 52-321-16-32
– faxem – nr 52-345-54-19
– pocztą elektroniczną pod adresem zamowienia@kmt.pl

4. Po złożeniu zamówienia na podany w nim adres poczty elektronicznej Klienta wysyłany jest e-mail z treścią złożonego zamówienia. Nie trzeba potwierdzać złożonego zamówienia.

5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą:
– w przypadku zamówień płatnych gotówką przy odbiorze – natychmiast po otrzymaniu zamówienia,
– w przypadku zamówień płatnych przelewem – po wpłynięciu zapłaty na konto sklepu (jeśli w ciągu tygodnia nie wpłyną pieniądze na konto wysyłamy emaila z przypomnieniem o wpłacie),
– w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową – w chwili otrzymaniu od centrum autoryzacji kart informacji o pozytywnej autoryzacji karty.

6. Do każdego zamówienia jest wystawiany paragon lub na życzenie zamawiającego faktura VAT. Paragon wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są gotowe do wysyłki.

7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować do momentu wystawienia paragonu
– telefonicznie pod nr 52-321-16-32
– faxem – nr 52-345-54-19
– pocztą elektroniczną pod adresem zamowienia@kmt.pl

8. Ceny za wszystkie towary oferowane przez sklep podawane są w złotych polskich i zawierają podatek Vat. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen wszystkich towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i wycofywania towarów z oferty, ogłaszania i przerywania lub zmiany warunków akcji promocyjnych.

9. Do każdego zamówienia doliczane są koszty wysyłki wg sposobu wybranego przez klienta w zamówieniu.

Na terenie Polski, możemy dostarczyć zamówione towary na dwa sposoby: za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Opłata za przesyłke jest uzależniona od wyboru przewoźnika, rodzaju płatności oraz wartości zamówienia:

Rodzaj dostawy Czas dostawy Rodzaj płatności Koszt dostawy
przy wartości zamówienia
do 150 zł od 150 zł do 250 zł powyżej 250 zł
Poczta Polska terminy Poczty Polskiej pobranie 18,00 zł 9,00 zł bezpłatnie
    karta 13,00 zł 6,50 zł bezpłatnie
    przelew 10,60 zł 5,30 zł bezpłatnie
Kurier 24h - 48h w dni robocze pobranie 19,00 zł 9,50 zł bezpłatnie
    karta 16,00 zł 8,00 zł bezpłatnie
    przelew 15,00 zł 7,50 zł bezpłatnie

10. Klient nie ponosi kosztów dostawy krajowej, jeśli wartość zamówienia przekracza podane w tabeli w p. 9 kwoty w zależności od sposobu płatności oraz dostawy.

11. Termin realizacji zamówienia: 70% zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin, 20 % wysyłek realizujemy w ciągu 3 do 5 dni, 5% wysyłek dostarczamy w ciągu 10 dni, pozostałe 5 % w ciągu dwóch tygodni, jeżeli chcesz wiedzieć kiedy zostanie zrealizowane Twoje zamówienie to dokładną informację uzyskasz pisząc pod adres magda@kmt.pl. Wszystkie zamówienia powyżej 2 kg wysyłamy kurierem.

Całkowity czas realizacji zamówienia to czas dostawy + czas realizacji zamówienia (nie obejmuje dni wolnych od pracy).

12. Postępowanie reklamacyjne. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adresem sklepu. Możliwe jest także dostarczenie osobiste po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub przez pocztę elektroniczną. Reklamacje rozpatrywane są natychmiast po otrzymaniu. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe z powodu jego niedostępności (wyczerpania), sklep zwróci klientowi pieniądze za towar i poniesione koszty.

13. Odstąpienie od umowy przez klienta. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Klient, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres: Księgarnia KMT.pl, pl. Wolności 5/1, 85-004 Bydgoszcz lub emailem na adres biuro@kmt.pl oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu. Zwracany towar nie może być uszkodzony a rzeczy oryginalnie zapakowane przez producenta (jak płyty, kasety, albumy itp.) muszą być zwracane w nienaruszonym opakowaniu. Do zwracanego towaru można dołączyć paragon lub kopię faktury VAT oraz informację o sposobie przekazania pieniędzy za zwrot. Koszt odesłania towaru pokrywa klient. Możliwy jest zwrot osobisty w siedzibie sklepu. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.

14. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.