Media
Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski Dział: Psychologia Format: 105x160 Stron: 191 Oprawa: miękka ISBN: 8373632344 INDEKS: RWK0193B26293Opis
Środki masowego przekazu stanowią współcześnie istotny czynnik kształtujący kulturę społeczną i postawy ludzi. Stają się także przedmiotem badań i dyskusji na gruncie wielu dziedzin nauki. Książka koncentruje się na analizie psychologicznych mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania. Nowym nurtem badań psychologicznych są badania uzależnień od środków masowego przekazu. Zależność ta ma charakter psychiczny, a jej skutki ujawniają się we wszystkich sferach funkcjonowania człowieka. W niniejszej pracy kolejno omówiono funkcje poszczególnych mediów i specyfikę ich funkcjonowania.
Inne pozycje - Joanna Chwaszcz
20,00 zł
Inne pozycje - ks. Dariusz Sikorski
20,00 zł