Okładka

Siedem wzgórz wpływu

Alan Vincent Bill Johnson Patricia King Lance Wallnau Che Ahn C. Peter Wagner Wydawnictwo: Wydawnictwo Dawida Dział: Protestantyzm Format: 135x205 Stron: 136 Oprawa: miękka ISBN: 9788377520710 INDEKS: WDA0062B48968
33,90 zł
Darmowa dostawa od 150 zł Paczkomaty 10 zł Poczta Polska 15 zł Za pobraniem 15 zł

Opis

"Ewangelia, która nie jest skuteczna w świecie biznesu, nie jest skuteczna w ogóle". Tak brzmi pierwsze zdanie książki. W całości jest ona poświęcona wnoszeniu Ewangelii do każdej sfery życia, która nas otacza - od polityki przez biznes do mediów. Ta oryginalna pozycja została napisana przez kilku autorów, którzy doświadczyli tego, o czym piszą, pozostawili swoje ślady w konkretnych dziedzinach i inspirują do pójścia w ich ślady.

Inne pozycje - Alan Vincent

32,00 zł
Okładka
Alan Vincent
33,00 zł

Inne pozycje - Che Ahn

Okładka
Lance Wallnau, Alan Vincent, Che Ahn, Bill Johnson, C. Peter Wagner, Patricia King
33,90 zł
27,00 zł

Inne pozycje - Bill Johnson

Okładka
Bill Johnson, Eugene Luning
89,90 zł
Okładka
Bill Johnson
39,90 zł
Okładka
Bill Johnson
39,90 zł
Okładka
Lance Wallnau, Alan Vincent, Che Ahn, Bill Johnson, C. Peter Wagner, Patricia King
33,90 zł
Okładka
Bill Johnson
39,90 zł
Okładka
Bill Johnson
39,90 zł
Okładka
Kris Vallotton, Bill Johnson
37,90 zł
Okładka
Michael Seth, Bill Johnson
34,90 zł
Okładka
Bill Johnson
34,90 zł
34,90 zł
Okładka
Bill Johnson
34,90 zł
29,00 zł

Inne pozycje - C. Peter Wagner

Okładka
Lance Wallnau, Alan Vincent, Che Ahn, Bill Johnson, C. Peter Wagner, Patricia King
33,90 zł