Okładka

Gra planszowa o Prymasie Wyszyńskim "Non Possumus

Kamil Kreczko Weronika Kreczko Wydawnictwo: Kuźnia Wenantego Dział: Gry planszowe INDEKS: KWA0001C56063
149,00 zł
Darmowa dostawa od 150 zł Paczkomaty 10 zł Poczta Polska 15 zł Za pobraniem 15 zł

Opis

Cel gry
W grze zawodnicy zbierają żetony m.in. Szacunku, Przebaczenia, Współczucia, które mogą wymienić na Kafle Społecznej Krucjaty Miłości dające punkty zwycięstwa na koniec. Gracze wcielają się w różne Postaci np. tatę Kardynała Wyszyńskiego – Stanisława, niewidomą siostrę Czacką, czy w Kardynała Karola Wojtyłę. Losują Misje indywidualne, natrafiają na Wydarzenia z dzieciństwa, młodości, uwięzienia i PRL-u. Idą przez miasta i wykonują akcje z nimi związane. Muszą okazać Szacunek wobec każdego człowieka nawet agentów UB i SB, a gdy władza komunistyczna chce zabrać wszystkim wolność i podeptać cnoty – najodważniejszy z graczy może powiedzieć „Non Possumus!” ratując innych, ale samemu tracąc (podobnie jak Prymas za słowa „Non Possumus” został internowany na trzy lata).
W tym samym pudełku znajduje się też gra dla najmłodszych, którzy tak jak młody Stefek i jego koledzy ścigają się na szczyt kasztanowca, by podejrzeć gniazdo sroki złodziejki (tu może być część odpowiedzi, dlaczego okładka pudełka pokazuje chłopca na czubku drzewa wypatrującego srokę). Droga nie jest łatwa, dlatego też warto działać na korzyść innych, uzbroić się w dar życzliwej Rozmowy, Pomocy czy Modlitwy, by zwyciężyć w drodze ku górze.
Gra może być świetną propozycją dla dorosłych, młodzieży, dzieci, oraz katechetów, szkół, przedszkoli prowadzących zerówki, parafii, wspólnot parafialnych i wszystkich tych, którzy uwielbiają gry planszowe (miłośnicy gier takich jak „Splendor”, czy „Wsiąść do pociągu” będą mile zaskoczeni).

Zawartość:
1 dwustronną planszę do gry
40 kwadratowych kafelków Społecznej Krucjaty Miłości
87 Kart Wydarzeń
18 Kart Misji
5 dwustronnych Kart Postaci (10 Postaci)
24 żetony Krucjaty Miłości
4 żetony akcji specjalnej „Non Possumus”
1 żeton gracza rozpoczynającego (herb Prymasa)
4 plansze gracza
6 drewnianych pionków: 4 pionki graczy oraz 2 Agentów
1 bloczek punktacji
1 instrukcję

Gra ma dwa warianty rozgrywki: FAMILY i JUNIOR
FAMILY wiek: 10+ czas gry: ok. 45-60 min, graczy 2-4
JUNIOR wiek: 6+ czas gry: ok. 15-20 min, graczy 2-4