Kategorie
Gry i zabawy - książki
Przenieś się w czasie do X wieku i przeżyj niesamowitą podróż z Bożym Sternikiem św. Wojciechem.
Przemierz Czechy, gdzie się urodził i sprawował posługę biskupią. Udaj się do Magdeburga, gdzie przez 10 lat uczył się w szkole katedralnej. Wyrusz do Rzymu, aby schronić się w klasztorze benedyktyńskim. Poznaj lepiej rodzące się państwo Polan, w którym rządzi wielki książę Bolesław Chrobry. Podejmij wyzwanie głoszenia słowa Bożego w Prusach i z pomocą Ducha Świętego pokonaj czyhające tam niebezpieczeństwa.
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 60 min
Przemierz Czechy, gdzie się urodził i sprawował posługę biskupią. Udaj się do Magdeburga, gdzie przez 10 lat uczył się w szkole katedralnej. Wyrusz do Rzymu, aby schronić się w klasztorze benedyktyńskim. Poznaj lepiej rodzące się państwo Polan, w którym rządzi wielki książę Bolesław Chrobry. Podejmij wyzwanie głoszenia słowa Bożego w Prusach i z pomocą Ducha Świętego pokonaj czyhające tam niebezpieczeństwa.
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 60 min
169,00 zł
169,00 zł
Labirynty i ukryte szczegóły, kolorowanki i cienie, które pogubiły swoich właścicieli, obrazki takie same, a jednak pełne różnic, kropki, które trzeba połączyć i mnóstwo innych wciągających zadań do wykonania! Książeczka dla każdego lubiącego zagadki dziecka.
45,00 zł
45,00 zł
Ta niezwykła gra stanowi nie tylko doskonałą rozrywkę, ale także wyjątkową okazję do zgłębiania tajemnic Biblii. Każdy uczestnik wciela się w rolę poszukiwacza wiedzy, który poprzez stawiane pytania przenosi się na starożytne lądy i odkrywa fascynujące historie biblijne. Od stworzenia świata, poprzez mądrość króla Salomona, aż po księgę Apokalipsy – każde pytanie pozwala zgłębić treści Pisma Świętego w sposób ciekawy i interaktywny.
Gra "Ufam Tobie" da Ci możliwość zapoznania się z chrześcijańskimi wartościami. Staraj się zdobyć jak najwięcej żetonów cnót jednocześnie pozbywając się żetonów wad. W czasie gry będziesz dodatkowo zachęcany do odpowiadania na pytania, dzięki którym zdobędziesz lub sprawdzisz swoją wiedzę na temat Bożego miłosierdzia, a także podstawowych prawd życia chrześcijańskiego.
CEL GRY
Celem gry jest zdobycie żetonów cnót i ułożenie dzięki nim zdania "Ufam Tobie".
Zawartość pudełka
Plansza
Karty pytań
Pionki
Żetony cnót i wad
Kostka
Instrukcja gry
CEL GRY
Celem gry jest zdobycie żetonów cnót i ułożenie dzięki nim zdania "Ufam Tobie".
Zawartość pudełka
Plansza
Karty pytań
Pionki
Żetony cnót i wad
Kostka
Instrukcja gry
149,00 zł
149,00 zł
Przenieś się w czasie do X wieku i przeżyj niesamowitą podróż z Bożym Sternikiem św. Wojciechem. Przemierz Czechy, gdzie się urodził i sprawował posługę biskupią. Udaj się do Magdeburga, gdzie przez 10 lat uczył się w szkole katedralnej. Wyrusz do Rzymu, aby schronić się w klasztorze benedyktyńskim. Poznaj lepiej rodzące się państwo Polan, w którym rządzi wielki książę Bolesław Chrobry. Podejmij wyzwanie głoszenia słowa Bożego w Prusach i z pomocą Ducha Świętego pokonaj czyhające tam niebezpieczeństwa.
Celem gry jest zebranie wszystkich żetonów-symboli, które nawiązują do wydarzeń z życia św. Wojciecha. Pionki ustawiamy na polu startowym w miasteczku Libice, gdzie urodził się nasz bohater. Kolor pola odpowiada kolorowi pionka. Grę rozpoczyna osoba najmłodsza. Pionkiem można się poruszać w dowolną stronę. Przeskakujemy dokładnie o taką liczbę pól, jaka odpowiada ilości oczek po rzucie kostką. Gdy stajemy na polu oznaczonym symbolem, zabieramy odpowiadający mu żeton. Umieszczamy go w swoim szablonie zgodnie z numerem, który jest na odwrocie żetonu. Wszystkie symbole są dokładnie opisane na karcie Życiorys Sternika. Możemy je wspólnie odczytywać nawet kilka razy w czasie gry, aby lepiej poznać św. Wojciecha. Po drodze możemy napotkać na różnokolorowe ponumerowane pola. Należy wtedy znaleźć odpowiadającą im kartę, przeczytać jej treść i postąpić zgodnie z instrukcją, np. przesunąć się o daną liczbę pól w dowolnym kierunku lub nie rzucać kostką w następnej kolejce, kilku kolejkach. Pionek ma doczepiany atrybut – wiosło. Sternik otrzymuje ten symbol męczeństwa, gdy stanie na polu numer 13. Zwycięzcą gry zostaje osoba, która jako pierwsza zdobędzie wszystkie żetony.
Celem gry jest zebranie wszystkich żetonów-symboli, które nawiązują do wydarzeń z życia św. Wojciecha. Pionki ustawiamy na polu startowym w miasteczku Libice, gdzie urodził się nasz bohater. Kolor pola odpowiada kolorowi pionka. Grę rozpoczyna osoba najmłodsza. Pionkiem można się poruszać w dowolną stronę. Przeskakujemy dokładnie o taką liczbę pól, jaka odpowiada ilości oczek po rzucie kostką. Gdy stajemy na polu oznaczonym symbolem, zabieramy odpowiadający mu żeton. Umieszczamy go w swoim szablonie zgodnie z numerem, który jest na odwrocie żetonu. Wszystkie symbole są dokładnie opisane na karcie Życiorys Sternika. Możemy je wspólnie odczytywać nawet kilka razy w czasie gry, aby lepiej poznać św. Wojciecha. Po drodze możemy napotkać na różnokolorowe ponumerowane pola. Należy wtedy znaleźć odpowiadającą im kartę, przeczytać jej treść i postąpić zgodnie z instrukcją, np. przesunąć się o daną liczbę pól w dowolnym kierunku lub nie rzucać kostką w następnej kolejce, kilku kolejkach. Pionek ma doczepiany atrybut – wiosło. Sternik otrzymuje ten symbol męczeństwa, gdy stanie na polu numer 13. Zwycięzcą gry zostaje osoba, która jako pierwsza zdobędzie wszystkie żetony.
169,00 zł
169,00 zł
Naucz dzieci, jak dbać o zdrowie psychiczne, wykorzystując gry i zabawy
Mózg dziecięcy jest organem znajdującym się w stanie ciągłego rozwoju, który przebiega najlepiej, gdy stymulowany jest przez gry i zabawy, a nie rozmowę. Jak powiedział Fred Rogers: "O zabawie często mówi się tak, jakby była ulgą od poważnej nauki. Ale dla dzieci zabawa to właśnie poważna nauka". Na bazie takiego rozumowania powstała koncepcja terapii przez zabawę, mogąca służyć dziecku pomocą w radzeniu sobie z problemami emocjonalnymi poprzez naukę nowych umiejętności przydatnych do uporania się z nimi. Zamiast rozmawiać z dzieckiem o tym, jak rozwiązywać problem, zapraszamy je do zabawy, która umożliwi mu przećwiczenie i szybszą naukę stosownych umiejętności.
Terapia zabawą to potężne narzędzie, które łączy przyjemne z pożytecznym: pozwala zadbać o rozwój dziecka i zaradzić ewentualnym trudnościom, a jednocześnie miło spędzić czas. Książka Gry terapeutyczne dla dzieci pozwoli specjalistom i opiekunom wdrożyć to podejście terapeutyczne w pracy z osobami w wieku od 8 do 12 lat. Publikacja zawiera wiele ciekawych i przyjemnych ćwiczeń, które mają na celu przygotowanie dzieci do radzenia sobie z blaskami i cieniami życia.
Mózg dziecięcy jest organem znajdującym się w stanie ciągłego rozwoju, który przebiega najlepiej, gdy stymulowany jest przez gry i zabawy, a nie rozmowę. Jak powiedział Fred Rogers: "O zabawie często mówi się tak, jakby była ulgą od poważnej nauki. Ale dla dzieci zabawa to właśnie poważna nauka". Na bazie takiego rozumowania powstała koncepcja terapii przez zabawę, mogąca służyć dziecku pomocą w radzeniu sobie z problemami emocjonalnymi poprzez naukę nowych umiejętności przydatnych do uporania się z nimi. Zamiast rozmawiać z dzieckiem o tym, jak rozwiązywać problem, zapraszamy je do zabawy, która umożliwi mu przećwiczenie i szybszą naukę stosownych umiejętności.
Terapia zabawą to potężne narzędzie, które łączy przyjemne z pożytecznym: pozwala zadbać o rozwój dziecka i zaradzić ewentualnym trudnościom, a jednocześnie miło spędzić czas. Książka Gry terapeutyczne dla dzieci pozwoli specjalistom i opiekunom wdrożyć to podejście terapeutyczne w pracy z osobami w wieku od 8 do 12 lat. Publikacja zawiera wiele ciekawych i przyjemnych ćwiczeń, które mają na celu przygotowanie dzieci do radzenia sobie z blaskami i cieniami życia.
59,00 zł
59,00 zł
Tabu biblijne – gra karciana
Zawartość gry:
220 kart,
440 haseł na 3 poziomach trudności,
klepsydra,
instrukcja,
rozmiar kart 54×80 mm.
Liczba graczy 4+
Sugerowany wiek graczy 10+ lat
Czas gry 30-120 min
Gra Tabu biblijne może zachęcić do jeszcze wnikliwszej lektury Pisma Świetego.
W tej grze liczy się nie tylko wiedza, ale też spryt i kreatywność.
220 kart,
440 haseł na 3 poziomach trudności,
klepsydra,
instrukcja,
rozmiar kart 54×80 mm.
Liczba graczy 4+
Sugerowany wiek graczy 10+ lat
Czas gry 30-120 min
Gra Tabu biblijne może zachęcić do jeszcze wnikliwszej lektury Pisma Świetego.
W tej grze liczy się nie tylko wiedza, ale też spryt i kreatywność.
129,00 zł
129,00 zł
Drewniana Arka Noego
Pakowanie: color box
Wiek: 24m+
Rozmiar opakowania: 27x15x15
Rozmiar produktu: 26x14x15,5
Pakowanie: color box
Wiek: 24m+
Rozmiar opakowania: 27x15x15
Rozmiar produktu: 26x14x15,5
107,05 zł
107,05 zł
NAJWIĘKSZA WYPRAWA to rodzaj gamebooka, czyli połączenie książki i gry. W książeczce znajdziesz 30 krótkich, pięknie ilustrowanych opowiadań biblijnych. Po przeczytaniu opowiadania wcielisz się w postać bohatera, dokonując ważnych wyborów. Twoja decyzja skieruje cię do konkretnego miejsca na mapie podróży i poprowadzi w tej NAJWIĘKSZEJ WYPRAWIE.
Postaw się na miejscu ich bohaterów, odkryj drogę, poznaj prawdę i ocal życie!
Spędź ciekawie i pożytecznie 60 minut. Poczuj radość ze wspólnego słuchania opowieści biblijnych. Weź udział w największej wyprawie wszechczasów.
Wiek uczestników: 6-116 lat.
Liczba uczestników: 2–7 oraz jedna osoba pełniąca rolę Mistrza Wyprawy.
Czas wyprawy: do 60 minut.
Gamebook - książeczka A4 - ze sztywną okładką, 16 stron, kolor
Mapa - A2 - złożona na cztery, wsunięta do książeczki
Postaw się na miejscu ich bohaterów, odkryj drogę, poznaj prawdę i ocal życie!
Spędź ciekawie i pożytecznie 60 minut. Poczuj radość ze wspólnego słuchania opowieści biblijnych. Weź udział w największej wyprawie wszechczasów.
Wiek uczestników: 6-116 lat.
Liczba uczestników: 2–7 oraz jedna osoba pełniąca rolę Mistrza Wyprawy.
Czas wyprawy: do 60 minut.
Gamebook - książeczka A4 - ze sztywną okładką, 16 stron, kolor
Mapa - A2 - złożona na cztery, wsunięta do książeczki
22,00 zł
22,00 zł
„SKOJARZENIA - Opowieści biblijne” jest grą przybliżającą dzieciom niezwykły świat Pisma Świętego. Gra zawiera 12 par obrazków, które prawidłowo połączone przedstawiają sceny z wydarzeń biblijnych. Przygotowane krótkie historie ze Starego i Nowego Testamentu nawiązują do ilustracji znajdujących się na kartonikach i pomagają prawidłowo skojarzyć obrazki.
To ciekawa forma poznania Pisma Świętego.
Sugerowany wiek: 4-104 lat
Sugerowany wiek: 4-104 lat
29,00 zł
29,00 zł
Biblia - Słowo blisko ciebie to niezwykła droga na pustyni, po której idą gracze od czasów Adama i Ewy, poprzez czasy Mojżesza i Starego Testamentu, aż do czasów Nowego Testamentu. Droga ta kończy się zmartwychwstaniem Jezusa. W obu taliach kart napotkasz na ciekawe i zaskakujące pytania z zakresu Nowego i Starego Testamentu oraz opcje odpowiedzi do wyboru. Gra może być świetnym prezentem na Boże Narodzenie.
Wiek: 7+
Czas gry: do 1h
Ilość graczy: 3-5
Wiek: 7+
Czas gry: do 1h
Ilość graczy: 3-5
59,00 zł
59,00 zł
Karty memo, które trzymasz w ręku, uczą dobrej pamięci.
* dobra pamięć to pamieć sprawna - chcemy nauczyć Cię szybkiego zapamiętywania, bo przyda Ci się ono w życiu.
* dobra pamięć to pamięć wdzięczna - przechowuje przede wszystkim dobre wspomnienia.
Chcemy, aby Twoją pamięć wypełniały najpiękniejsze wydarzenia z Twojego życia.
W zestawie znajdziesz 32 karty memo (16 par) z poszczególnymi wizerunkami świętych:
św. Anna
św. Agnieszka
św. Andrzej
św. Andrzej Bobola
św. Barbara
św. Brat Albert
św. Dominik Savio
św. Dorota
św. Franciszek
św. Jacek
św. Jadwiga
św. Jan
św. Jerzy
św. Józef
św. Katarzyna
św. Kinga
* dobra pamięć to pamieć sprawna - chcemy nauczyć Cię szybkiego zapamiętywania, bo przyda Ci się ono w życiu.
* dobra pamięć to pamięć wdzięczna - przechowuje przede wszystkim dobre wspomnienia.
Chcemy, aby Twoją pamięć wypełniały najpiękniejsze wydarzenia z Twojego życia.
W zestawie znajdziesz 32 karty memo (16 par) z poszczególnymi wizerunkami świętych:
św. Anna
św. Agnieszka
św. Andrzej
św. Andrzej Bobola
św. Barbara
św. Brat Albert
św. Dominik Savio
św. Dorota
św. Franciszek
św. Jacek
św. Jadwiga
św. Jan
św. Jerzy
św. Józef
św. Katarzyna
św. Kinga
29,90 zł
29,90 zł
Ten oryginalny i opatrzony zabawnymi ilustracjami tomik zawiera 75 gier ćwiczących pamięć; zupełnie nowych, wciągających, ciekawych i skierowanych do wszystkich małych bystrzaków (8-latków i starszych).
Młodzi amatorzy łamigłówek będą ćwiczyć umiejętność zapamiętywania i z każdą stroną książki przesuwać granice swoich możliwości. Znajdą tu rozmaite zagadki obrazkowe, słowne, ćwiczące spostrzegawczość i przede wszystkim pamięć. Dodatkowo rozwiną swoją kreatywność i zdobędą garść wiedzy przydatnej nie tylko w szkole.
Zapraszamy do umysłowego treningu wszystkich małych geniuszy!
Zapraszamy do umysłowego treningu wszystkich małych geniuszy!
14,90 zł
14,90 zł
Do czego służy konfesjonał? Kiedy ksiądz może założyć różowy ornat? Jak długo trwa adwent? Kim jest nawikulariusz? Fascynująca gra edukacyjna dla dzieci i rodziców, w której celem jest spędzenie czasu w rodzinnym gronie oraz pogłębienie i utrwalenie wiedzy. Gra rozwija zainteresowanie liturgią i wspólnotą Kościoła. Liczba graczy 2+. Zawartość: 54 karty do gry, 208 pytań, 2 karty pułapki, instrukcja.
Wiek: 7+
Wiek: 7+
24,90 zł
24,90 zł
42,00 zł
Karty memo, które trzymasz w ręku, uczą dobrej pamięci.
* dobra pamięć to pamieć sprawna - chcemy nauczyć Cię szybkiego zapamiętywania, bo przyda Ci się ono w życiu.
* dobra pamięć to pamięć wdzięczna - przechowuje przede wszystkim dobre wspomnienia.
Chcemy, aby Twoją pamięć wypełniały najpiękniejsze wydarzenia z Twojego życia.
W zestawie znajdziesz 32 karty memo (16 par) z poszczególnymi wizerunkami świętych:
św. Anna
św. Agnieszka
św. Andrzej
św. Andrzej Bobola
św. Barbara
św. Brat Albert
św. Dominik Savio
św. Dorota
św. Franciszek
św. Jacek
św. Jadwiga
św. Jan
św. Jerzy
św. Józef
św. Katarzyna
św. Kinga
* dobra pamięć to pamieć sprawna - chcemy nauczyć Cię szybkiego zapamiętywania, bo przyda Ci się ono w życiu.
* dobra pamięć to pamięć wdzięczna - przechowuje przede wszystkim dobre wspomnienia.
Chcemy, aby Twoją pamięć wypełniały najpiękniejsze wydarzenia z Twojego życia.
W zestawie znajdziesz 32 karty memo (16 par) z poszczególnymi wizerunkami świętych:
św. Anna
św. Agnieszka
św. Andrzej
św. Andrzej Bobola
św. Barbara
św. Brat Albert
św. Dominik Savio
św. Dorota
św. Franciszek
św. Jacek
św. Jadwiga
św. Jan
św. Jerzy
św. Józef
św. Katarzyna
św. Kinga
29,90 zł
29,90 zł
Gra przybliża dzieciom niezwykły świat Pisma Świętego. Zawiera 12 par obrazków, które prawidłowo połączone przedstawiają sceny z wydarzeń biblijnych. Przygotowane krótkie historie ze Starego i Nowego Testamentu nawiązują do ilustracji znajdujących się na kartonikach i pomagają prawidłowo skojarzyć obrazki.
Sugerowany wiek: 4-104 lat.
Sugerowany wiek: 4-104 lat.
36,99 zł
36,99 zł
Gra przybliża dzieciom niezwykły świat Pisma Świętego. Zawiera 18 par obrazków, na których zostały przedstawione sceny z wydarzeń biblijnych.
Przygotowane krótkie historie ze Starego Testamentu i Nowego Testamentu nawiązując do ilustracji na kartonikach pomogą zrozumieć wydarzenia biblijne. Podczas świetnej zabawy dzieci poszerzają swoją wiedzę.
Sugerowany wiek: 4-104 lat.
Rekwizyty:
• 18 par obrazków,
• książeczka z instrukcją i opisami historii biblijnych.
Przygotowane krótkie historie ze Starego Testamentu i Nowego Testamentu nawiązując do ilustracji na kartonikach pomogą zrozumieć wydarzenia biblijne. Podczas świetnej zabawy dzieci poszerzają swoją wiedzę.
Sugerowany wiek: 4-104 lat.
Rekwizyty:
• 18 par obrazków,
• książeczka z instrukcją i opisami historii biblijnych.
36,99 zł
36,99 zł
Karty memory nawiązujące do idei popularnej gry to atrakcyjna pomoc katechetyczna służąca utrwaleniu wiedzy o świętych i błogosławionych, przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Składa się z 26 par kart: wizerunku świętego i znaku PCS. Ilustracje te zaczerpnięte są z kart pracy "Święci i błogosławieni" wydanych nakładem Wydawnictwa "Jedność". Karty można wykorzystać jako grę memory dla kilku osób lub układankę "Kto to jest?" dla jednej osoby. Uczniowie starają się połączyć w pary wizerunki świętych z odpowiednimi znakami PCS, wybierając po dwa kartoniki spośród 52 leżących obrazkiem do dołu (instrukcja na pudełku). Katecheta może dobrać indywidualnie liczbę kart, dopasowując ją do możliwości dzieci. Karty memory mogą być ciekawym urozmaiceniem tradycyjnej katechezy, sprzyjają integracji w grupie, pomagają katechecie nawiązać bliższą relację z dzieckiem. Przeznaczone są dla katechetów, opiekunów oraz rodziców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
25,00 zł
25,00 zł
Gra pamięciowa przeznaczona jest dla 2 do 6 graczy, w wieku od 4 do 99 lat. Czas jej trwania wynosi ok. 30 minut. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości par kartoników z tym samym obrazkiem. Pudełko z grą zawiera 24 pary kartoników z postaciami z Nowego Testamentu oraz instrukcję.
35,00 zł
35,00 zł