Kategorie
Zabawa i Nauka
Gra "Ufam Tobie" da Ci możliwość zapoznania się z chrześcijańskimi wartościami. Staraj się zdobyć jak najwięcej żetonów cnót jednocześnie pozbywając się żetonów wad. W czasie gry będziesz dodatkowo zachęcany do odpowiadania na pytania, dzięki którym zdobędziesz lub sprawdzisz swoją wiedzę na temat Bożego miłosierdzia, a także podstawowych prawd życia chrześcijańskiego.
CEL GRY
Celem gry jest zdobycie żetonów cnót i ułożenie dzięki nim zdania "Ufam Tobie".
Zawartość pudełka
Plansza
Karty pytań
Pionki
Żetony cnót i wad
Kostka
Instrukcja gry
CEL GRY
Celem gry jest zdobycie żetonów cnót i ułożenie dzięki nim zdania "Ufam Tobie".
Zawartość pudełka
Plansza
Karty pytań
Pionki
Żetony cnót i wad
Kostka
Instrukcja gry
149,00 zł
149,00 zł
Przenieś się w czasie do X wieku i przeżyj niesamowitą podróż z Bożym Sternikiem św. Wojciechem. Przemierz Czechy, gdzie się urodził i sprawował posługę biskupią. Udaj się do Magdeburga, gdzie przez 10 lat uczył się w szkole katedralnej. Wyrusz do Rzymu, aby schronić się w klasztorze benedyktyńskim. Poznaj lepiej rodzące się państwo Polan, w którym rządzi wielki książę Bolesław Chrobry. Podejmij wyzwanie głoszenia słowa Bożego w Prusach i z pomocą Ducha Świętego pokonaj czyhające tam niebezpieczeństwa.
Celem gry jest zebranie wszystkich żetonów-symboli, które nawiązują do wydarzeń z życia św. Wojciecha. Pionki ustawiamy na polu startowym w miasteczku Libice, gdzie urodził się nasz bohater. Kolor pola odpowiada kolorowi pionka. Grę rozpoczyna osoba najmłodsza. Pionkiem można się poruszać w dowolną stronę. Przeskakujemy dokładnie o taką liczbę pól, jaka odpowiada ilości oczek po rzucie kostką. Gdy stajemy na polu oznaczonym symbolem, zabieramy odpowiadający mu żeton. Umieszczamy go w swoim szablonie zgodnie z numerem, który jest na odwrocie żetonu. Wszystkie symbole są dokładnie opisane na karcie Życiorys Sternika. Możemy je wspólnie odczytywać nawet kilka razy w czasie gry, aby lepiej poznać św. Wojciecha. Po drodze możemy napotkać na różnokolorowe ponumerowane pola. Należy wtedy znaleźć odpowiadającą im kartę, przeczytać jej treść i postąpić zgodnie z instrukcją, np. przesunąć się o daną liczbę pól w dowolnym kierunku lub nie rzucać kostką w następnej kolejce, kilku kolejkach. Pionek ma doczepiany atrybut – wiosło. Sternik otrzymuje ten symbol męczeństwa, gdy stanie na polu numer 13. Zwycięzcą gry zostaje osoba, która jako pierwsza zdobędzie wszystkie żetony.
Celem gry jest zebranie wszystkich żetonów-symboli, które nawiązują do wydarzeń z życia św. Wojciecha. Pionki ustawiamy na polu startowym w miasteczku Libice, gdzie urodził się nasz bohater. Kolor pola odpowiada kolorowi pionka. Grę rozpoczyna osoba najmłodsza. Pionkiem można się poruszać w dowolną stronę. Przeskakujemy dokładnie o taką liczbę pól, jaka odpowiada ilości oczek po rzucie kostką. Gdy stajemy na polu oznaczonym symbolem, zabieramy odpowiadający mu żeton. Umieszczamy go w swoim szablonie zgodnie z numerem, który jest na odwrocie żetonu. Wszystkie symbole są dokładnie opisane na karcie Życiorys Sternika. Możemy je wspólnie odczytywać nawet kilka razy w czasie gry, aby lepiej poznać św. Wojciecha. Po drodze możemy napotkać na różnokolorowe ponumerowane pola. Należy wtedy znaleźć odpowiadającą im kartę, przeczytać jej treść i postąpić zgodnie z instrukcją, np. przesunąć się o daną liczbę pól w dowolnym kierunku lub nie rzucać kostką w następnej kolejce, kilku kolejkach. Pionek ma doczepiany atrybut – wiosło. Sternik otrzymuje ten symbol męczeństwa, gdy stanie na polu numer 13. Zwycięzcą gry zostaje osoba, która jako pierwsza zdobędzie wszystkie żetony.
169,00 zł
169,00 zł
w sprzedaży 11 września
Był chłopcem jak wielu innych – kochał zwierzęta, uwielbiał kanapki z nutellą, jego pasją były komputery, a największym marzeniem – wycieczka, w czasie której z burty statku mógł obserwować… delfiny. I właśnie ktoś taki – zwyczajny piętnastolatek z Mediolanu, miasta leżącego we Włoszech – został ogłoszony przez papieża Franciszka błogosławionym, a już niedługo ma zostać świętym. Kolorowanka przybliża historię życia bł. Carla Acutisa. To doskonała pomoc dla katechetów przedszkolnych i wczesnoszkolnych oraz dla rodziców, którzy pragną w kreatywny sposób przedstawić swoim pociechom niezwykłą historię włoskiego chłopca.
Był chłopcem jak wielu innych – kochał zwierzęta, uwielbiał kanapki z nutellą, jego pasją były komputery, a największym marzeniem – wycieczka, w czasie której z burty statku mógł obserwować… delfiny. I właśnie ktoś taki – zwyczajny piętnastolatek z Mediolanu, miasta leżącego we Włoszech – został ogłoszony przez papieża Franciszka błogosławionym, a już niedługo ma zostać świętym. Kolorowanka przybliża historię życia bł. Carla Acutisa. To doskonała pomoc dla katechetów przedszkolnych i wczesnoszkolnych oraz dla rodziców, którzy pragną w kreatywny sposób przedstawić swoim pociechom niezwykłą historię włoskiego chłopca.
Naucz dzieci, jak dbać o zdrowie psychiczne, wykorzystując gry i zabawy
Mózg dziecięcy jest organem znajdującym się w stanie ciągłego rozwoju, który przebiega najlepiej, gdy stymulowany jest przez gry i zabawy, a nie rozmowę. Jak powiedział Fred Rogers: "O zabawie często mówi się tak, jakby była ulgą od poważnej nauki. Ale dla dzieci zabawa to właśnie poważna nauka". Na bazie takiego rozumowania powstała koncepcja terapii przez zabawę, mogąca służyć dziecku pomocą w radzeniu sobie z problemami emocjonalnymi poprzez naukę nowych umiejętności przydatnych do uporania się z nimi. Zamiast rozmawiać z dzieckiem o tym, jak rozwiązywać problem, zapraszamy je do zabawy, która umożliwi mu przećwiczenie i szybszą naukę stosownych umiejętności.
Terapia zabawą to potężne narzędzie, które łączy przyjemne z pożytecznym: pozwala zadbać o rozwój dziecka i zaradzić ewentualnym trudnościom, a jednocześnie miło spędzić czas. Książka Gry terapeutyczne dla dzieci pozwoli specjalistom i opiekunom wdrożyć to podejście terapeutyczne w pracy z osobami w wieku od 8 do 12 lat. Publikacja zawiera wiele ciekawych i przyjemnych ćwiczeń, które mają na celu przygotowanie dzieci do radzenia sobie z blaskami i cieniami życia.
Mózg dziecięcy jest organem znajdującym się w stanie ciągłego rozwoju, który przebiega najlepiej, gdy stymulowany jest przez gry i zabawy, a nie rozmowę. Jak powiedział Fred Rogers: "O zabawie często mówi się tak, jakby była ulgą od poważnej nauki. Ale dla dzieci zabawa to właśnie poważna nauka". Na bazie takiego rozumowania powstała koncepcja terapii przez zabawę, mogąca służyć dziecku pomocą w radzeniu sobie z problemami emocjonalnymi poprzez naukę nowych umiejętności przydatnych do uporania się z nimi. Zamiast rozmawiać z dzieckiem o tym, jak rozwiązywać problem, zapraszamy je do zabawy, która umożliwi mu przećwiczenie i szybszą naukę stosownych umiejętności.
Terapia zabawą to potężne narzędzie, które łączy przyjemne z pożytecznym: pozwala zadbać o rozwój dziecka i zaradzić ewentualnym trudnościom, a jednocześnie miło spędzić czas. Książka Gry terapeutyczne dla dzieci pozwoli specjalistom i opiekunom wdrożyć to podejście terapeutyczne w pracy z osobami w wieku od 8 do 12 lat. Publikacja zawiera wiele ciekawych i przyjemnych ćwiczeń, które mają na celu przygotowanie dzieci do radzenia sobie z blaskami i cieniami życia.
59,00 zł
59,00 zł
Tabu biblijne – gra karciana
Zawartość gry:
220 kart,
440 haseł na 3 poziomach trudności,
klepsydra,
instrukcja,
rozmiar kart 54×80 mm.
Liczba graczy 4+
Sugerowany wiek graczy 10+ lat
Czas gry 30-120 min
Gra Tabu biblijne może zachęcić do jeszcze wnikliwszej lektury Pisma Świetego.
W tej grze liczy się nie tylko wiedza, ale też spryt i kreatywność.
220 kart,
440 haseł na 3 poziomach trudności,
klepsydra,
instrukcja,
rozmiar kart 54×80 mm.
Liczba graczy 4+
Sugerowany wiek graczy 10+ lat
Czas gry 30-120 min
Gra Tabu biblijne może zachęcić do jeszcze wnikliwszej lektury Pisma Świetego.
W tej grze liczy się nie tylko wiedza, ale też spryt i kreatywność.
129,00 zł
129,00 zł
Drewniana Arka Noego
Pakowanie: color box
Wiek: 24m+
Rozmiar opakowania: 27x15x15
Rozmiar produktu: 26x14x15,5
Pakowanie: color box
Wiek: 24m+
Rozmiar opakowania: 27x15x15
Rozmiar produktu: 26x14x15,5
107,05 zł
107,05 zł
Nasza kolorowanka pozwala dziecku podczas malowania, poznać wydarzenia związane z Świętem Wielkanocy. Rozpoczynają się one w Niedzielę Palmową, a kończą w dniu zmartwychwstania Pana Jezusa. Opisy dołączone do każdego obrazka czytane przez osobę dorosłą, pozwolą zrozumieć naszym pociechom tajemnicę Wielkanocy. Na ostatniej stronie jest do wycięcia przez osobę dorosłą przepiękna palemka, którą można przystroić pokój w Niedzielę Palmową.
11,00 zł
11,00 zł
Kolorowanka "Droga Krzyżowa", tak naprawdę nie jest tylko kolorowanką, ale modlitewnikiem. Świadczą o tym teksty pod poszczególnymi stacjami. Empatyczna Droga Krzyżowa autorstwa Sióstr od Aniołów: s. Marii Druch i s. Iwony Jagiełki, pomaga najmłodszym katolikom być przy Jezusie, kiedy On staje przed sądem, bierze krzyż i wyrusza w ostatnią drogę. Nieważne, czy dziecko będzie rozważało z Waszą pomocą co kilka dni jedną stację, czy pokolorowane w książce obrazki zaniesie do kościoła, by tam przy ich pomocy pomodlić się w czasie szkolnych rekolekcji. Ważne, aby odkryło, że krzyż to namacalny znak Bożej miłości i Pan Jezus wie, jak trudna bywa codzienność. Modlitwa: "Ty wiesz" pojawia się we wszystkich stacjach. Wielu rodziców i katechetów obawia się rozmów z dziećmi o męce i ukrzyżowaniu. Pokażmy najmłodszym, że Jezus przeszedł przez to wszystko i wstał z martwych (ostatnia strona kolorowanki). Niech dzieci mają świadomość, iż ta droga zakończyła się ostatecznie wielką radością. Na ostatniej stronie okładki znajduje się materiał DIY służący do zbudowania pustego grobu Jezusa i sklejenia postaci Zmartwychwstałego.
11,00 zł
11,00 zł
Mały, dowcipny, wyszczekany – taki jest kundelek Sokrates, główny bohater kolorowanki. Jest wielbicielem przysłów i dobrych rad, a także świetnym komentatorem sytuacji z życia wziętych.
W tej książeczce twoje dziecko będzie rysować swoich ulubionych psich bohaterów z książek Psie szczęście, a przy okazji pozna przysłowia o przyjaźni, popełnianiu błędów i rozwiązywaniu konfliktów.
Do czytania i do kolorowania.
Do czytania i do kolorowania.
12,00 zł
12,00 zł
Aniołowie i ich podopieczni tylko czekają, by nabrać kolorów.
Do odkrycia ich barw na ilustracji wystarczy miękki pędzelek i odrobina wody. Każde pole ma inny kolor, który pojawi się po potarciu mokrym pędzelkiem. Tylko pamiętaj, by go przepłukać po zamalowaniu kolejnych fragmentów. Na koniec pozwól kartce wyschnąć i możesz malować następny obrazek! Malowanki wodne są gwarancją znakomitej zabawy, a ponadto ćwiczą koncentrację i precyzję, uczą cierpliwości, rozwijają wyobraźnię.
11,00 zł
11,00 zł
Kolorowanka dla najmłodszych. Wprowadza w biblijny świat, ucząc i bawiąc jednocześnie. Piękne rysunki spodobają się zarówno dzieciom, jak i rodzicom. Rozwijają wyobraźnię, ćwiczą koncentrację i precyzję.
10,90 zł
10,90 zł
NAJWIĘKSZA WYPRAWA to rodzaj gamebooka, czyli połączenie książki i gry. W książeczce znajdziesz 30 krótkich, pięknie ilustrowanych opowiadań biblijnych. Po przeczytaniu opowiadania wcielisz się w postać bohatera, dokonując ważnych wyborów. Twoja decyzja skieruje cię do konkretnego miejsca na mapie podróży i poprowadzi w tej NAJWIĘKSZEJ WYPRAWIE.
Postaw się na miejscu ich bohaterów, odkryj drogę, poznaj prawdę i ocal życie!
Spędź ciekawie i pożytecznie 60 minut. Poczuj radość ze wspólnego słuchania opowieści biblijnych. Weź udział w największej wyprawie wszechczasów.
Wiek uczestników: 6-116 lat.
Liczba uczestników: 2–7 oraz jedna osoba pełniąca rolę Mistrza Wyprawy.
Czas wyprawy: do 60 minut.
Gamebook - książeczka A4 - ze sztywną okładką, 16 stron, kolor
Mapa - A2 - złożona na cztery, wsunięta do książeczki
Postaw się na miejscu ich bohaterów, odkryj drogę, poznaj prawdę i ocal życie!
Spędź ciekawie i pożytecznie 60 minut. Poczuj radość ze wspólnego słuchania opowieści biblijnych. Weź udział w największej wyprawie wszechczasów.
Wiek uczestników: 6-116 lat.
Liczba uczestników: 2–7 oraz jedna osoba pełniąca rolę Mistrza Wyprawy.
Czas wyprawy: do 60 minut.
Gamebook - książeczka A4 - ze sztywną okładką, 16 stron, kolor
Mapa - A2 - złożona na cztery, wsunięta do książeczki
22,00 zł
22,00 zł
„SKOJARZENIA - Opowieści biblijne” jest grą przybliżającą dzieciom niezwykły świat Pisma Świętego. Gra zawiera 12 par obrazków, które prawidłowo połączone przedstawiają sceny z wydarzeń biblijnych. Przygotowane krótkie historie ze Starego i Nowego Testamentu nawiązują do ilustracji znajdujących się na kartonikach i pomagają prawidłowo skojarzyć obrazki.
To ciekawa forma poznania Pisma Świętego.
Sugerowany wiek: 4-104 lat
Sugerowany wiek: 4-104 lat
29,00 zł
29,00 zł
Biblia - Słowo blisko ciebie to niezwykła droga na pustyni, po której idą gracze od czasów Adama i Ewy, poprzez czasy Mojżesza i Starego Testamentu, aż do czasów Nowego Testamentu. Droga ta kończy się zmartwychwstaniem Jezusa. W obu taliach kart napotkasz na ciekawe i zaskakujące pytania z zakresu Nowego i Starego Testamentu oraz opcje odpowiedzi do wyboru. Gra może być świetnym prezentem na Boże Narodzenie.
Wiek: 7+
Czas gry: do 1h
Ilość graczy: 3-5
Wiek: 7+
Czas gry: do 1h
Ilość graczy: 3-5
59,00 zł
59,00 zł
Weź kredki i koloruj! To nie tylko świetna zabawa, ale także sposób na poznanie ciekawych przysłów oraz szczeniaczków psa Nero i Lilki - Daisy, Alka i Bruna.
Do czytania i do kolorowania.
Do czytania i do kolorowania.
12,00 zł
12,00 zł
Kolorowanka MOJA CODZIENNA MODLITWA to tematycznie i chronologicznie ułożone obrazki do kolorowania dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Mogą stanowić cenną pomoc dydaktyczną w katechezie najmłodszych. Powyższa książeczka pomoże dzieciom w nauce podstawowych modlitwy - "Ojcze nasz" i "Zdrowaś Maryjo".
5,60 zł
5,60 zł
Książka Zawód: Święty. Kolorowanka aktywizująca jest nowym spojrzeniem na bardziej i mniej znanych polskich świętych i błogosławionych. Każda historia to MINIVADEMECUM – mały przewodnik po życiu bohaterów. CYTAT wybrany z myślą o dzieciach przekazuje katechetyczną mądrość, a jednocześnie przybliża prawdę o każdej postaci. Wyszczególnione TALENTY są ukazane jako dary od Boga dla świata. Natomiast CIEKAWE ZADANIE i GRA RODZINNA (memory/Piotruś) pomagają zapamiętać postać świętego i jego historię. Książka stwarza okazję, aby pobyć z dzieckiem, zatrzymać się przy nim, przytulić je, pośmiać się razem, pomyśleć na nowo o tych, do których się modlimy.
7,90 zł
7,90 zł
Karty memo, które trzymasz w ręku, uczą dobrej pamięci.
* dobra pamięć to pamieć sprawna - chcemy nauczyć Cię szybkiego zapamiętywania, bo przyda Ci się ono w życiu.
* dobra pamięć to pamięć wdzięczna - przechowuje przede wszystkim dobre wspomnienia.
Chcemy, aby Twoją pamięć wypełniały najpiękniejsze wydarzenia z Twojego życia.
W zestawie znajdziesz 32 karty memo (16 par) z poszczególnymi wizerunkami świętych:
św. Anna
św. Agnieszka
św. Andrzej
św. Andrzej Bobola
św. Barbara
św. Brat Albert
św. Dominik Savio
św. Dorota
św. Franciszek
św. Jacek
św. Jadwiga
św. Jan
św. Jerzy
św. Józef
św. Katarzyna
św. Kinga
* dobra pamięć to pamieć sprawna - chcemy nauczyć Cię szybkiego zapamiętywania, bo przyda Ci się ono w życiu.
* dobra pamięć to pamięć wdzięczna - przechowuje przede wszystkim dobre wspomnienia.
Chcemy, aby Twoją pamięć wypełniały najpiękniejsze wydarzenia z Twojego życia.
W zestawie znajdziesz 32 karty memo (16 par) z poszczególnymi wizerunkami świętych:
św. Anna
św. Agnieszka
św. Andrzej
św. Andrzej Bobola
św. Barbara
św. Brat Albert
św. Dominik Savio
św. Dorota
św. Franciszek
św. Jacek
św. Jadwiga
św. Jan
św. Jerzy
św. Józef
św. Katarzyna
św. Kinga
29,90 zł
29,90 zł
Kolorowanka dla najmłodszych. Rozwija wyobraźnię, ćwiczy koncentrację i precyzję.
9,90 zł
9,90 zł
Kolorowanka dla najmłodszych. Rozwija wyobraźnię, ćwiczy koncentrację i precyzję.
9,90 zł
9,90 zł