Wieczny Bóg i nie tylko nowoczesne mass media
Wydawnictwo: Wydawnictwo PETRUS Dział: Teologia Format: 130x190 Stron: 244 Oprawa: twarda ISBN: 9788377205389 INDEKS: PET0372B53094Opis
„Książka podejmuje problem niezwykle interesujący i ważny z punktu widzenia nauk społecznych, w tym procesów komunikacji. Spotkanie duchowości z mass mediami może kreować naszą przyszłość, ale także jest łącznikiem między nią a teraźniejszością. Autor wzbogaca pracę licznymi cytatami pochodzących w przeważającej części z dokumentów kościelnych udostępnionych w Internecie, co czyni ją materiałem żywym, poddaną oglądowi współczesności. Z wielkim wyczuciem, niezwykłą intuicją duchownego i medioznawcy punktuje istotne zworniki relacji łączących nowoczesność medialnego przekazu. Praca jest wynikiem głębokich przemyśleń i może być źródłem dalszych dociekań, zwłaszcza dla ludzi młodych zafascynowanych współczesnymi technikami przekazu medialnego i ich wpływem na duchowe przeżywanie globalnego technologicznie świata”.
– prof. zw. dr hab. Maciej Kawka, Polska Akademia Umiejętności, Komisja Medioznawcza