Kościół na rynku. Eseje pastoralne
Wydawnictwo: Wydawnictwo WIĘŹ Dział: Teologia Format: 140x205 Stron: 384 Oprawa: twarda ISBN: 9788365424969 INDEKS: WIZ0251B55627
39,00 zł
Darmowa dostawa od 150 zł
Paczkomaty 10 zł
Poczta Polska 15 zł
Za pobraniem 15 zł
Opis
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Inne pozycje - ks. Andrzej Draguła
32,90 zł
11,00 zł