Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne
Redaktor: Joanna Sobczyk - Pajak, ks. Robert Necek Wydawnictwo: Wydawnictwo PETRUS Dział: Jan Paweł II Format: 130x190 Stron: 160 Oprawa: miękka ISBN: 9788377206348 INDEKS: PET0423B55843Opis
„Z całym przekonaniem rekomenduję pracę przygotowaną pod redakcją Pani Joanny Sobczyk-Pająk i Ks. prof. Roberta Nęcka. Zasługuje ona bowiem na publikację z wielu względów. Przede wszystkim dokumentuje autentyczną potrzebę upowszechniania wiedzy o kulturze i wyczuciu medialnym Jana Pawła II, a więc o tych walorach, które w refleksji nad Jego osobą zazwyczaj pozostają w tle wobec tych pierwszoplanowych, związanych z jego papieską posługą. Dowodzi także, że, w papieskim przeslaniu, upowszechniającym „mentalność soborową”, jest miejsce na odkrywanie wciąż na nowo „możliwości bogactwa i opatrznościowego charakteru środków przekazu społecznego”.
– prof. dr hab. Aleksander Woźny, Uniwersytet Wrocławski
„Opiniowany projekt publikacji uważam za bardzo interesujący, nowatorski w zakresie tytułowego problemu i inspirujący. Problem ten w publikacji przedstawiono – dzięki odpowiedniemu doborowi (wybitnych) autorów – w ujęciu interdyscyplinarnym, co jest szczególną zaletą. Redaktorom publikacji należą się gratulacje za taką konstrukcję i strukturę całego przedsięwzięcia. Sama praca ma ważkie walory poznawcze jak i dydaktyczne – i tym celom może w dalszej kolejności z powodzeniem służyć. Z pełnym przekonaniem można ją rekomendować zainteresowanym czytelnikom, w tym studentom studiów magisterskich i doktoranckich podejmującym właśnie badania z zakresu tej interesującej tematyki”.
– o. dr hab. Michał Legan OSPPE, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II