Okładka

Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne

Redaktor: Joanna Sobczyk - Pajak, ks. Robert Necek Wydawnictwo: Wydawnictwo PETRUS Dział: Jan Paweł II Format: 130x190 Stron: 160 Oprawa: miękka ISBN: 9788377206348 INDEKS: PET0423B55843
39,90 zł
Darmowa dostawa od 150 zł Paczkomaty 10 zł Poczta Polska 15 zł Za pobraniem 15 zł

Opis

„Z całym przekonaniem rekomenduję pracę przygotowaną pod redakcją Pani Joanny Sobczyk-Pająk i Ks. prof. Roberta Nęcka. Zasługuje ona bowiem na publikację z wielu względów. Przede wszystkim dokumentuje autentyczną potrzebę upowszechniania wiedzy o kulturze i wyczuciu medialnym Jana Pawła II, a więc o tych walorach, które w refleksji nad Jego osobą zazwyczaj pozostają w tle wobec tych pierwszoplanowych, związanych z jego papieską posługą. Dowodzi także, że, w papieskim przeslaniu, upowszechniającym „mentalność soborową”, jest miejsce na odkrywanie wciąż na nowo „możliwości bogactwa i opatrznościowego charakteru środków przekazu społecznego”.

– prof. dr hab. Aleksander Woźny, Uniwersytet Wrocławski

„Opiniowany projekt publikacji uważam za bardzo interesujący, nowatorski w zakresie tytułowego problemu i inspirujący. Problem ten w publikacji przedstawiono – dzięki odpowiedniemu doborowi (wybitnych) autorów – w ujęciu interdyscyplinarnym, co jest szczególną zaletą. Redaktorom publikacji należą się gratulacje za taką konstrukcję i strukturę całego przedsięwzięcia. Sama praca ma ważkie walory poznawcze jak i dydaktyczne – i tym celom może w dalszej kolejności z powodzeniem służyć. Z pełnym przekonaniem można ją rekomendować zainteresowanym czytelnikom, w tym studentom studiów magisterskich i doktoranckich podejmującym właśnie badania z zakresu tej interesującej tematyki”.

– o. dr hab. Michał Legan OSPPE, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II