Okładka

Sztuczna inteligencja, rzeczywiste wyzwania

Nowe technologie w komunikacji społecznej Redaktor: Katarzyna Drag Wydawnictwo: BIBLOS - Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej Dział: inne… Format: 165x230 Stron: 344 Oprawa: miękka ISBN: 9788383540610 INDEKS: BIB0987B61166
50,90 zł
Darmowa dostawa od 150 zł Paczkomaty 10 zł Poczta Polska 15 zł Za pobraniem 15 zł

Opis

Rozważania na temat korelacji sztucznej inteligencji i pojmowanej szeroko komunikacji społecznej rozpalają wyobraźnie użytkowników mediów, a także badaczy komunikacji społecznej. Sztuczna inteligencja bywa używana jako precyzyjne pojęcie naukowo-techniczne, a także jako hasło kojarzone popularnie z całością nie do końca rozumianego i niekontrolowanego przez użytkownika funkcjonowania aplikacji i urządzeń. Te nowe zjawiska prowokują także do poszerzonych refleksji na temat zjawiska bardziej generalnego, jakim jest komunikacja społeczna w sprzężeniu z intensywnym rozwojem różnych technologii komunikacyjnych, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze sztuczną inteligencją. Można zaryzykować stwierdzenie, że intensyfikacja rozwoju sztucznej inteligencji, a jednocześnie intensyfikacja zainteresowania sztuczną inteligencją sprawia, że w większą determinacją przyglądamy się wszystkim aspektom zależności między komunikacją międzyludzką, w jej różnych przejawach, a wytworami komunikacyjnej rewolucji technologicznej. Efektem takiej właśnie perspektywy badawczej, a także troski o człowieka w założonej rzeczywistości medialnej, jest niniejszy tom

Katarzyna Drąg