Kategorie
- Pismo Święte (836)
- Kościół Katolicki (2041)
- Duszpasterstwo (1662)
- Teologia (3392)
- Życie chrześcijańskie (3671)
- Duchowość (4091)
- Literatura piękna (1357)
- Religie (1141)
- Kultura (689)
- Książki obcojęzyczne (3)
- Poradniki, leksykony... (750)
- Dewocjonalia (6)
- Inne (3141)
- Podręczniki szkolne (1)
- Promocja (624)
Wychowanie
Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną zostały przygotowane z myślą o nauczycielach specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, nauczycielach szkół masowych uczących uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną oraz rodzicach tych uczniów.
Programy obejmują treści kształcenia zgodne z podstawą programową. Ponadto są ściśle skorelowane z publikacjami: Śladami pór roku. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną. Umożliwi to efektywne realizowanie i monitorowanie programu edukacyjno-terapeutycznego oraz dokonanie diagnozy rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
Programy obejmują treści kształcenia zgodne z podstawą programową. Ponadto są ściśle skorelowane z publikacjami: Śladami pór roku. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną. Umożliwi to efektywne realizowanie i monitorowanie programu edukacyjno-terapeutycznego oraz dokonanie diagnozy rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
19,50 zł
19,50 zł
Jak pomóc chłopcom wyrosnąć na szczęśliwych i zrównoważonych mężczyzn.
Każdy chłopiec będzie kiedyś mężczyzną. Tylko jakim? Jeżeli pragniesz, aby twój syn stał się życzliwym, silnym i pełnym życia dorosłym, zacznij działać już dziś. To wydanie Wychowywania chłopców zostało uaktualnione i rozszerzone o najnowsze badania, m. in. dot. poszczególnych grup wiekowych, tożsamości płciowej i orientacji seksualnej. Ten mądry i wszechstronny poradnik może służyć pomocą w wychowywaniu synów we współczesnym świecie, w którym równość, szacunek i nowy wizerunek mężczyzny mają ogromne znaczenie, ale który nadal jest nękany widmem toksycznej męskości.
Chłopcy różnią się między sobą, dlatego powinniśmy dobrze poznać naszych synów. "Jeśli ich rozumiemy, możemy wspierać ich rozwój i wejście w dorosłość" - to przesłanie niezmiennie sprawia, że książka cieszy się popularnością i zaufaniem milionów rodziców na całym świecie.
Chłopcy różnią się między sobą, dlatego powinniśmy dobrze poznać naszych synów. "Jeśli ich rozumiemy, możemy wspierać ich rozwój i wejście w dorosłość" - to przesłanie niezmiennie sprawia, że książka cieszy się popularnością i zaufaniem milionów rodziców na całym świecie.
49,99 zł
49,99 zł
Książka ta to światowy bestseller. Autor proponuje wychowanie bez porażek, jako skuteczną metodę rozwiązywania konfliktów między rodzicami a dziećmi w rodzinie, a także w innych środowiskach i sytuacjach społecznych rodzących konflikty. Uświadamia czytelnikowi, jakie skutki niosą ze sobą postawy jednostronnej dominacji i proponuje „metodę bez przegranych”, która polega na wspólnym poszukiwaniu rozwiązań satysfakcjonujących dla obu stron. Metoda ta jest czymś więcej niż zwykłym kompromisem. Doktor Thomas Gordon to światowej sławy, nieżyjący już amerykański psycholog i psychoterapeuta. Był konsultantem i doradcą Białego Domu do spraw rodziny oraz członkiem rzeczywistym Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego. W 1999 roku otrzymał złoty medal za zasługi dla psychologii w służbie społecznej. Był trzykrotnie nominowany do Pokojowej Nagrody Nobla. Jego książki ukazały się na całym świecie w blisko 30 językach.
39,90 zł
39,90 zł
W skład książki wchodzą 24 scenariusze katechez, dedykowane po dwie jednostki lekcyjne na każdą klasę, dla trzech etapów edukacyjnych.
Książka recenzowana przez Komisję Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski oraz szeroko konsultowana z Centrum Ochrony Dziecka. W całości sfinansowana przez Fundację Świętego Józefa Konferencji Episkopatu Polski. Scenariusze zajęć zamieszczone w książce zostały tak zaplanowane, aby wychowywać do rozwagi, roztropności, mądrości, krytycznego myślenia i kontrolowanej przez zaufanych dorosłych otwartości na treści i kontakty z osobami w świecie realnym i wirtualnym. Dzięki zajęciom przygotowanym na ich podstawie uczniowie będą mogli zrozumieć, czym jest zaufanie, miłość, odpowiedzialność oraz jak dążyć do dobra, prawdy i szczęścia, nie ulegając manipulacjom i fałszywym obrazom przyjaźni i miłości. Celem zajęć profilaktycznych jest kształtowanie postawy bycia odpornym na działania osób próbujących traktować młodych ludzi w sposób przedmiotowy.
Książka recenzowana przez Komisję Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski oraz szeroko konsultowana z Centrum Ochrony Dziecka. W całości sfinansowana przez Fundację Świętego Józefa Konferencji Episkopatu Polski. Scenariusze zajęć zamieszczone w książce zostały tak zaplanowane, aby wychowywać do rozwagi, roztropności, mądrości, krytycznego myślenia i kontrolowanej przez zaufanych dorosłych otwartości na treści i kontakty z osobami w świecie realnym i wirtualnym. Dzięki zajęciom przygotowanym na ich podstawie uczniowie będą mogli zrozumieć, czym jest zaufanie, miłość, odpowiedzialność oraz jak dążyć do dobra, prawdy i szczęścia, nie ulegając manipulacjom i fałszywym obrazom przyjaźni i miłości. Celem zajęć profilaktycznych jest kształtowanie postawy bycia odpornym na działania osób próbujących traktować młodych ludzi w sposób przedmiotowy.
25,00 zł
25,00 zł
W dzisiejszym zawiłym świecie, gdzie wiele mówi się o płci i tożsamości, książka Marty Machowski, “Bóg stworzył chłopców i dziewczynki”, stawia sobie za cel pomoc dzieciom w zrozumieniu, że ich płeć jest darem od Boga. Autor, znany z bestsellerowych książek, przedstawia biblijną prawdę, że każdy z nas jest stworzony na obraz Boga jako mężczyzna lub kobieta. Książka ta nie tylko uczy dzieci o ich tożsamości jako stworzeń Bożych, ale także podkreśla, jak Bóg nas kocha i jakie znaczenie ma nasza płciowość w Jego planie stworzenia.
“Bóg stworzył chłopców i dziewczynki” to ważna lektura dla rodzin, które pragną nauczać dzieci biblijnych wartości dotyczących tożsamości płciowej w kontekście chrześcijańskim. Jest to książka, która inspiruje do rozmów na temat Bożego planu dla każdego z nas i jak możemy żyć zgodnie z Jego zamiarem.
Słowa kluczowe SEO, które mogą być użyteczne do opisu książki w sklepie internetowym, to: “chrześcijańska książka dla dzieci”, “tożsamość płciowa z perspektywy Biblii”, “Marty Machowski”, “książka o Bożym planie stworzenia”, “biblijne nauki o płci”, “rodzinna lektura chrześcijańska”. Te słowa pomagają w zwięzłym opisaniu treści książki i mogą przyciągnąć uwagę rodziców poszukujących wartościowych książek dla swoich dzieci.
“Bóg stworzył chłopców i dziewczynki” to ważna lektura dla rodzin, które pragną nauczać dzieci biblijnych wartości dotyczących tożsamości płciowej w kontekście chrześcijańskim. Jest to książka, która inspiruje do rozmów na temat Bożego planu dla każdego z nas i jak możemy żyć zgodnie z Jego zamiarem.
Słowa kluczowe SEO, które mogą być użyteczne do opisu książki w sklepie internetowym, to: “chrześcijańska książka dla dzieci”, “tożsamość płciowa z perspektywy Biblii”, “Marty Machowski”, “książka o Bożym planie stworzenia”, “biblijne nauki o płci”, “rodzinna lektura chrześcijańska”. Te słowa pomagają w zwięzłym opisaniu treści książki i mogą przyciągnąć uwagę rodziców poszukujących wartościowych książek dla swoich dzieci.
37,00 zł
37,00 zł
Dzięki tej książce:
• dowiesz się, na czym polega współuzależnienie i w jaki sposób może dotyczyć również ciebie,
• poznasz 10 sposobów na rozpoznanie współuzależnienia,
• odkryjesz, jak przełamać cykl współuzależnienia przechodząc przez 10 etapów procesu uzdrowienia,
• zyskasz wskazówki, jak budować zdrowsze i wolne od współuzależnienia relacje z ludźmi,
• zobaczysz siebie w nowym świetle.
Być może nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak zranienia i niespełnione potrzeby emocjonalne z dzieciństwa wpływają na twoje obecne relacje z ludźmi. Być może czujesz, że w twoim życiu często obecna jest bolesna zadra, powodująca niewypowiedziane cierpienie i nieszczęście. Nieustannie starasz się wypełnić tę wielką, emocjonalną pustkę wewnątrz siebie. Próbując to zrobić, łatwo możesz wpaść w pułapkę uzależnienia od innych ludzi, alkoholu, narkotyków, pieniędzy, seksu, pracy.
Ten stan to współuzależnienie. Szacuje się, że z powodu problemów współuzależnienia cierpi nawet jedna trzecia ludzkości.
„W najszerszym znaczeniu współuzależnienie można zdefiniować jako uzależnienie od ludzi, zachowań bądź rzeczy. Współuzależnienie to fałszywe przekonanie, iż można kontrolować wewnętrzne uczucia poprzez kontrolę ludzi, rzeczy i wydarzeń na zewnątrz. Dla współuzależnionych kontrola lub jej brak jest centralnym aspektem życia. Można być uzależnionym od drugiej osoby. W tej międzyosobowej relacji uzależniony zostaje wplątany w drugą osobę tak mocno, iż jego poczucie własnej tożsamości ulega poważnemu ograniczeniu, przytłoczone tożsamością i problemami drugiego. Ponadto, uzależnieni mogą stać się jak szalone odkurzacze, wciągające w siebie nie tylko drugą osobę, ale również chemikalia (w pierwszym rzędzie alkohol czy narkotyki) lub rzeczy – pieniądze, pokarm, seks, pracę. Nieustannie starają się wypełnić wielką emocjonalną pustkę wewnątrz siebie. Nasi pacjenci tak opisują ten stan: „czuję się pusty. Czegoś w środku mi brakuje” – fragment książki.
• dowiesz się, na czym polega współuzależnienie i w jaki sposób może dotyczyć również ciebie,
• poznasz 10 sposobów na rozpoznanie współuzależnienia,
• odkryjesz, jak przełamać cykl współuzależnienia przechodząc przez 10 etapów procesu uzdrowienia,
• zyskasz wskazówki, jak budować zdrowsze i wolne od współuzależnienia relacje z ludźmi,
• zobaczysz siebie w nowym świetle.
Być może nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak zranienia i niespełnione potrzeby emocjonalne z dzieciństwa wpływają na twoje obecne relacje z ludźmi. Być może czujesz, że w twoim życiu często obecna jest bolesna zadra, powodująca niewypowiedziane cierpienie i nieszczęście. Nieustannie starasz się wypełnić tę wielką, emocjonalną pustkę wewnątrz siebie. Próbując to zrobić, łatwo możesz wpaść w pułapkę uzależnienia od innych ludzi, alkoholu, narkotyków, pieniędzy, seksu, pracy.
Ten stan to współuzależnienie. Szacuje się, że z powodu problemów współuzależnienia cierpi nawet jedna trzecia ludzkości.
„W najszerszym znaczeniu współuzależnienie można zdefiniować jako uzależnienie od ludzi, zachowań bądź rzeczy. Współuzależnienie to fałszywe przekonanie, iż można kontrolować wewnętrzne uczucia poprzez kontrolę ludzi, rzeczy i wydarzeń na zewnątrz. Dla współuzależnionych kontrola lub jej brak jest centralnym aspektem życia. Można być uzależnionym od drugiej osoby. W tej międzyosobowej relacji uzależniony zostaje wplątany w drugą osobę tak mocno, iż jego poczucie własnej tożsamości ulega poważnemu ograniczeniu, przytłoczone tożsamością i problemami drugiego. Ponadto, uzależnieni mogą stać się jak szalone odkurzacze, wciągające w siebie nie tylko drugą osobę, ale również chemikalia (w pierwszym rzędzie alkohol czy narkotyki) lub rzeczy – pieniądze, pokarm, seks, pracę. Nieustannie starają się wypełnić wielką emocjonalną pustkę wewnątrz siebie. Nasi pacjenci tak opisują ten stan: „czuję się pusty. Czegoś w środku mi brakuje” – fragment książki.
37,90 zł
37,90 zł
Druga część książki Trening Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży jest uzupełnieniem podręcznika dla terapeutów i wyposaża czytelnika w dodatkowe 100 ćwiczeń, które można wykorzystać podczas zajęć prowadzonych metodą Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) lub innego rodzaju interwencji terapeutycznych skupionych na rozwijaniu umiejętności społeczno-emocjonalnych. Ćwiczenia, opracowane z myślą o pracy grupowej z uczniami szkoły podstawowej, zostały podzielone na 8 obszarów umiejętności społecznych:
emocje
normy społeczne
komunikacja
teoria umysłu
samowiedza i samoświadomość
asertywność
radzenie sobie w sytuacjach trudnych współpraca.
emocje
normy społeczne
komunikacja
teoria umysłu
samowiedza i samoświadomość
asertywność
radzenie sobie w sytuacjach trudnych współpraca.
55,00 zł
55,00 zł
Dzięki tej publikacji] mamy możliwość na nowo odkrywać J. Woronieckiego, dostrzec ponadczasowość i aktualność jego poglądów w zakresie wychowania i edukacji. Poglądy dominikanina w tych kwestiach Autor publikacji konfrontuje z realiami ówczesnego szkolnictwa oraz z myślą pedagogiczną zarówno z okresu aktywności uczonego, jak i współczesną. (…) Przez zestawienia dokonane w recenzowanej pracy — z jednej strony myśli dominikanina, z drugiej zaś realiów panujących w ówczesnej szkole, czytelnik może też dostrzec ciągłość sporu, toczącego się w społeczeństwach europejskich o kształt edukacji i wychowania młodego pokolenia. (…) R. Polak przedstawia czytelnikom publikację, która może być ważnym głosem w dyskusji nad kształtem programów szkolnych i wychowawczych w naszych czasach. (Z recenzji dr. hab. Jarosława Cabaja)
49,90 zł
49,90 zł
Co robi moje dziecko w internecie? Jakiego rodzaju treści ogląda lub z kim rozmawia? Czy przez korzystanie z technologii łatwiej się rozprasza?
Katie Davis zbiera praktyczne wskazówki i porady, jak nauczyć dziecko bezpiecznego i odpowiedzialnego funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości. Jej książka jest przeznaczona dla każdego, kto jest zainteresowany wpływem technologii na rozwój dzieci: od narodzin aż do osiągnięcia przez nie dorosłości.
Z pewnością znajdą tam coś dla siebie:
• rodzice, którzy starają się nadążyć za najnowszymi technologiami i zastanawiają się, jak pomóc swoim dzieciom z nich korzystać,
• nauczyciele, którzy szukają pomysłów na wykorzystanie technologii do ważnych i wzbogacających doświadczeń edukacyjnych w klasie,
• projektanci graficzni, którzy opracowują aplikacje i strony dla dzieci w różnym wieku i ich rodzin,
• a także wszyscy inni, którzy pragną dowiedzieć się więcej o tym, jak wychować dziecko w cyfrowej rzeczywistości.
Katie Davis zbiera praktyczne wskazówki i porady, jak nauczyć dziecko bezpiecznego i odpowiedzialnego funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości. Jej książka jest przeznaczona dla każdego, kto jest zainteresowany wpływem technologii na rozwój dzieci: od narodzin aż do osiągnięcia przez nie dorosłości.
Z pewnością znajdą tam coś dla siebie:
• rodzice, którzy starają się nadążyć za najnowszymi technologiami i zastanawiają się, jak pomóc swoim dzieciom z nich korzystać,
• nauczyciele, którzy szukają pomysłów na wykorzystanie technologii do ważnych i wzbogacających doświadczeń edukacyjnych w klasie,
• projektanci graficzni, którzy opracowują aplikacje i strony dla dzieci w różnym wieku i ich rodzin,
• a także wszyscy inni, którzy pragną dowiedzieć się więcej o tym, jak wychować dziecko w cyfrowej rzeczywistości.
59,90 zł
59,90 zł
Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów z głęboką niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością w stopniu znacznym oraz ze sprzężeniami.
Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka.
Publikacja zawiera duże zdjęcia i ilustracje w izolacji oraz etykiety zapisane dużymi literami.
Jest tak skonstruowana, aby nauczyciel miał wiele możliwości jej zastosowania, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów.
Do serii "Poznaję i rozumiem świat" należą także 4 teczki z kartami pracy oraz przewodnik dla nauczyciela.
29,50 zł
29,50 zł
Dlaczego oni we wszystkim muszą doszukiwać się dobrych stron? To pytanie zadajemy sobie, myśląc o naszych kochanych rodzicach, choć tak naprawdę pasuje ono do całej naszej dużej, głośnej i wesołej rodziny. Bo czyż jest coś przyjemnego w marcowych roztopach, wszechobecnym po zimie błocie, a także w nieco smutnym okresie Wielkiego Postu? Dla nas tak, bo my naprawdę we wszystkim staramy się znaleźć okruchy radości! Wczesną wiosną jest to o tyle łatwe, że coraz mocniej przygrzewa słońce, w ogrodzie zakwitają pierwsze kwiaty, a na drzewach pojawiają się zielone listki. W tym czasie po prostu widać, jak cały świat budzi się do nowego życia! Zainspirowani tym przebudzaniem się przyrody wraz z rodzicami przygotowujemy się do obchodów Świąt Wielkanocnych. Wspólnie robimy wielką palmę, malujemy pisanki, pieczemy mazurka i… wybieramy się na prawdziwą pustynię! Gdy zaś wybrzmią wielkanocne dzwony, ruszamy do naszego sadu, by odnaleźć czekoladowe jajka, a następnego dnia stoczyć prawdziwą dyngusową wodną bitwę. A to dopiero początek wyjątkowej wiosny w niebieskim domu! Warto przeżyć ją wraz z nami!
Na rynku mamy coraz więcej pozycji dotyczących pracy z dziećmi z ADHD, ale poniższe opracowanie tym się różni od innych, że traktuje młodego człowieka bardziej kompleksowo. Umożliwia dokonanie jego charakterystyki uwzględniając aspekty psychologiczne, zamiłowanie do różnych dziedzin życia i wskazuje na stan psychiczny danego dziecka. Publikacja napisana przystępnym językiem wzbogacona jest kilkunastoma tekstami z różnych dziedzin i własnych obserwacji.
Teoria to nie wszystko, najważniejsza jest praktyka i Autorka pragnie się podzielić własnymi spostrzeżeniami wyniesionymi z pracy nauczycielskiej oraz terapeutycznej z dziećmi, młodzieżą, a także dorosłymi. Książka może okazać się pomocna dla przyszłych terapeutów, nauczycieli, pedagogów i rodziców oraz pomoże pogłębić wiedzę tym wszystkim, którzy pragną pomagać innym osobom. Dzięki niniejszej publikacji autorka chciała dowieść, że rysunek nie tylko poprawia komunikacjęmiędzyludzką (przecież żyjemy w świecie znaków, ikon, piktogramów,sygnałów świetlnych, grafiki komputerowej), lecz także dostarcza przyjemności,wyzwalając spontaniczność, pomaga pokonywać przeszkody w rozwoju osobistym, kiedy mamy trudności w wypowiadaniu się, pisaniu. Rysunek wzmacnia często nasze ego, zapewnia poczucie rozwoju, osiągnięcie celu.
Teoria to nie wszystko, najważniejsza jest praktyka i Autorka pragnie się podzielić własnymi spostrzeżeniami wyniesionymi z pracy nauczycielskiej oraz terapeutycznej z dziećmi, młodzieżą, a także dorosłymi. Książka może okazać się pomocna dla przyszłych terapeutów, nauczycieli, pedagogów i rodziców oraz pomoże pogłębić wiedzę tym wszystkim, którzy pragną pomagać innym osobom. Dzięki niniejszej publikacji autorka chciała dowieść, że rysunek nie tylko poprawia komunikacjęmiędzyludzką (przecież żyjemy w świecie znaków, ikon, piktogramów,sygnałów świetlnych, grafiki komputerowej), lecz także dostarcza przyjemności,wyzwalając spontaniczność, pomaga pokonywać przeszkody w rozwoju osobistym, kiedy mamy trudności w wypowiadaniu się, pisaniu. Rysunek wzmacnia często nasze ego, zapewnia poczucie rozwoju, osiągnięcie celu.
46,00 zł
46,00 zł
Kolejna monografia z serii Ból i cierpienie – ognisko światła i ciemności, która właśnie trafia do rąk czytelnika, nosi podtytuł Problemy rozwojowe wieku dziecięcego. Poświęcona jest ona opiece medycznej nad chorymi dziećmi. Część pierwsza tomu zawiera artykuły dotyczące medycznego aspektu tego zagadnienia, a konkretnie: pomocy stomatologicznej, pediatrycznej i urologicznej dzieciom, problemów związanych z przeszczepami wątroby oraz wadami zgryzu, traktuje także o roli wsparcia pielęgniarek w terapii przeciwbólowej pacjentów pediatrycznych. Natomiast część druga ujmuje temat z punktu widzenia nauk społecznych i nauk o rodzinie; mówi się tu o różnych problemach zdrowotnych dzieci z alkoholowym zespołem płodowym, zespołem Aspergera, mózgowym porażeniem dziecięcym, a także poddanych stresom i przeżywających kryzys wiary.
30,00 zł
30,00 zł
Jakie znaczenie dla dziecka ma doświadczenie bólu – od zastrzyku do złamania dużej kości? Jak nauczyć je radzić sobie z bólem? Jak możemy pomóc?
Bez względu na to, czy należysz do rodziców, dziadków, pracowników służby zdrowia, nauczycieli, czy dowolnej innej grupy opiekunów, masz szansę wpływać na to, w jaki sposób dziecko będzie reagować na ból i sobie z nim radzić. Już sama Twoja obecność jest nieocenioną pomocą, ale możesz więcej! Książka Kiedy dziecko czuje ból powstała właśnie po to, żeby pomóc Ci w tym niełatwym zadaniu. Znajdziesz w niej opisy różnych doświadczeń bólu i reakcji na nie oraz, przede wszystkim, dowiesz się, jak w takich momentach wspierać swoje dziecko oraz jak nauczyć je odpowiedniego radzenia sobie z bólem.
Jeśli kiedykolwiek czułeś się bezsilny lub nie byłeś pewny, jak zareagować na dziecięcy ból – ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Bez względu na to, czy należysz do rodziców, dziadków, pracowników służby zdrowia, nauczycieli, czy dowolnej innej grupy opiekunów, masz szansę wpływać na to, w jaki sposób dziecko będzie reagować na ból i sobie z nim radzić. Już sama Twoja obecność jest nieocenioną pomocą, ale możesz więcej! Książka Kiedy dziecko czuje ból powstała właśnie po to, żeby pomóc Ci w tym niełatwym zadaniu. Znajdziesz w niej opisy różnych doświadczeń bólu i reakcji na nie oraz, przede wszystkim, dowiesz się, jak w takich momentach wspierać swoje dziecko oraz jak nauczyć je odpowiedniego radzenia sobie z bólem.
Jeśli kiedykolwiek czułeś się bezsilny lub nie byłeś pewny, jak zareagować na dziecięcy ból – ta książka jest właśnie dla Ciebie.
64,90 zł
64,90 zł
Odkrywanie pięciu języków miłości w szkole
73,49 zł
73,49 zł
Książka Rodzice nastolatków w akcji w niczym nie przypomina Eskimosa, który doradza mieszkańcowi afrykańskiego Konga, jak zachować się w czasie największych upałów, z tej prostej przyczyny, że jej Autorzy to doświadczeni rodzice czworga dzieci, które opuściły już dom rodzinny i rozpoczęły samodzielne życie.
Monika – pedagog ogólny i specjalny, terapeutka, zajmująca się też choreoterapią. Marcin – lekarz i terapeuta, który w 2016 roku przyjął święcenia diakonatu. Stworzyli nurt Chrześcijańskiej Terapii Integralnej, który w sposób komplementarny łączy wszystkie wymiary osoby ludzkiej (psychiczny, duchowy i cielesny). Są autorami kilku ważnych pozycji książkowych, w tym bestsellera Rodzice w akcji, który stanowi niezwykle konkretny podręcznik wychowania dzieci ku samodzielności.
Rodzice nastolatków w akcji to kontynuacja pierwszej książki o wychowaniu opisująca sprawdzone przez Autorów sposoby towarzyszenia dziecku w okresie dojrzewania. Obie publikacje lekkim, przystępnym, pełnym autoironii i poczucia humoru językiem przedstawiają eksperckie, a zarazem praktyczne spojrzenie na temat wychowania. Rodzice nastolatków w akcji to koło ratunkowe dla rodziców, którym czasem ręce opadają z bezsilności wobec zachowań czy nastrojów dorastających dzieci.
Tracisz kontakt ze swoim nastolatkiem?
Obawiasz się o przyszłość swego dorastającego dziecka?
Wyczerpałeś już wszystkie pomysły na radzenie sobie z nieustannie zmieniającymi się humorami nastolatka?
Ta książka to idealna lektura dla Ciebie!
Monika – pedagog ogólny i specjalny, terapeutka, zajmująca się też choreoterapią. Marcin – lekarz i terapeuta, który w 2016 roku przyjął święcenia diakonatu. Stworzyli nurt Chrześcijańskiej Terapii Integralnej, który w sposób komplementarny łączy wszystkie wymiary osoby ludzkiej (psychiczny, duchowy i cielesny). Są autorami kilku ważnych pozycji książkowych, w tym bestsellera Rodzice w akcji, który stanowi niezwykle konkretny podręcznik wychowania dzieci ku samodzielności.
Rodzice nastolatków w akcji to kontynuacja pierwszej książki o wychowaniu opisująca sprawdzone przez Autorów sposoby towarzyszenia dziecku w okresie dojrzewania. Obie publikacje lekkim, przystępnym, pełnym autoironii i poczucia humoru językiem przedstawiają eksperckie, a zarazem praktyczne spojrzenie na temat wychowania. Rodzice nastolatków w akcji to koło ratunkowe dla rodziców, którym czasem ręce opadają z bezsilności wobec zachowań czy nastrojów dorastających dzieci.
Tracisz kontakt ze swoim nastolatkiem?
Obawiasz się o przyszłość swego dorastającego dziecka?
Wyczerpałeś już wszystkie pomysły na radzenie sobie z nieustannie zmieniającymi się humorami nastolatka?
Ta książka to idealna lektura dla Ciebie!
39,90 zł
39,90 zł
Nauczanie licznych przedmiotów nie wyczerpuje potrzeb młodego człowieka, któremu nadal należy się oddziaływanie wychowawcze ludzi dorosłych. Obejmuje ono między innymi kształcenie umiejętności społecznych, komunikację interpersonalną, savoir-vivre, pomoc w rozstrzyganiu rozmaitych spraw i problemów oraz wsparcie w odkrywaniu tego, co wartościowe i dobre, a co szkodliwe i zagrażające osobowemu rozwojowi. Nauczycielom więc kończącym studia uniwersyteckie w zakresie rozmaitych kierunków, oprócz wiedzy umożliwiającej prowadzenie lekcji konkretnego przedmiotu, nieodzowne jest także wyćwiczenie umiejętności aktywizacji uczniów podczas godzin wychowawczych, umiejętne prowadzenie dialogu motywującego i udzielanie młodzieży właściwej podpowiedzi w różnych życiowych kwestiach.
Niniejsza publikacja zawiera propozycje realizacji godzin wychowawczych. Zgodnie z tytułem książki odnoszą się one do zagadnień, takich jak: miłość, małżeństwo, seksualność, rodzina. Propozycje tematyczne ujęto w scenariusze przewidziane na 20 lekcji. Każdy scenariusz rozpoczyna się teoretycznym wprowadzeniem, który stanie się przedmiotem rozważań z uczniami. Część praktyczna to szczegółowe przedstawienie realizacji tematu, wskazanie celów, form i metod pracy, opis ćwiczeń oraz środków dydaktycznych.
Książka ma formę poradnika, który ‒ nie wykluczając inwencji własnej nauczycieli ‒ sugeruje pewne rozwiązania metodyczne i merytoryczne. Nauczyciele praktycy i specjaliści nauk o rodzinie dzielą się w niej swą wiedzą i doświadczeniem, które może stać się przydatne dla innych.
38,00 zł
38,00 zł
Jak będziemy umierać, a będziemy!, to nie będziemy żałować, że za mało pieniędzy zarobiliśmy, za mało czasu spędziliśmy w pracy, za mało czasu poświęcaliśmy na nasze hobby. Jednego, czego bardzo będziemy żałować, to tego, że za mało czasu spędziliśmy z naszymi dziećmi! Donald Turbit
Nie jest odkryciem Ameryki stwierdzenie, że nasze dzieci najbardziej na świecie potrzebują nas (nawet jeśli one uważają inaczej). Nie adidasów za miliony, nie wakacji na Seszelach, nie hipernowego smartwatcha, ale nas rodziców.
Nie jest odkryciem Ameryki stwierdzenie, że nasze dzieci najbardziej na świecie potrzebują nas (nawet jeśli one uważają inaczej). Nie adidasów za miliony, nie wakacji na Seszelach, nie hipernowego smartwatcha, ale nas rodziców.
26,00 zł
26,00 zł
Pedagogika i pedagogia Marii Montessori (1870-1952) jest w Polsce coraz lepiej znana i bardziej rozpoznawalna. Funkcjonują różnego rodzaju placówki montessoriańskie: żłobki, przedszkola, szkoły. Osoby zajmujące się edukacją domową także są zainteresowane metodami stosowanymi w tej pedagogice. Liczne stowarzyszenia i fundacje popularyzują idee pedagogiczne twórczyni casa dei bambini. Polskie tłumaczenia dzieł M. Montessori i opracowania umożliwiają coraz lepsze zrozumienie jej przesłania pedagogicznego.
Warto przyjrzeć się, jak osoby bezpośrednio zaangażowane w propagowanie pedagogiki i pedagogii M. Montessori zinternalizowały w sercach, umysłach i działaniach myśl pedagogiczną Włoszki.
Warto przyjrzeć się, jak osoby bezpośrednio zaangażowane w propagowanie pedagogiki i pedagogii M. Montessori zinternalizowały w sercach, umysłach i działaniach myśl pedagogiczną Włoszki.
54,00 zł
54,00 zł
Maria Montessori (1870-1952) była włoską lekarką i pedagożką, która pod wpływem doświadczeń pracy z dziećmi z problemami psychicznymi i ubogimi stworzyła nową metodę wychowawczą. Jej podstawą jest nieskrępowany rozwój dzieci na różnych płaszczyznach zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami.
Należy wykorzystać ich naturalną kreatywność, ciekawość świata, chęć uczenia się, rozwoju współpracy i zabawy z innymi dziećmi.
Dotyczy to zwłaszcza okresu do 6. roku życia, gdy dzieci rozwijają się najszybciej, a ich umysł jest najbardziej chłonny. Dorośli – rodzice, nauczyciele i opiekunowie – powinni je w tym wspierać, a nie formować za pomocą nakazów i kar. Tę metodę do dziś stosuje się w przedszkolach Montessori.
Należy wykorzystać ich naturalną kreatywność, ciekawość świata, chęć uczenia się, rozwoju współpracy i zabawy z innymi dziećmi.
Dotyczy to zwłaszcza okresu do 6. roku życia, gdy dzieci rozwijają się najszybciej, a ich umysł jest najbardziej chłonny. Dorośli – rodzice, nauczyciele i opiekunowie – powinni je w tym wspierać, a nie formować za pomocą nakazów i kar. Tę metodę do dziś stosuje się w przedszkolach Montessori.
44,90 zł
44,90 zł