Kościół w Polsce wobec Web 2.0
Wydawnictwo: JEDNOŚĆ Dział: Media Format: 165x235 Stron: 336 Oprawa: miękka ISBN: 9788376609072 INDEKS: JED1717B38832Opis
Blogi, Twitter, YouTube, Wikipedia, Facebook oraz inne serwisy społecznościowe - oto codzienność
wielu Polaków, zwłaszcza młodych. Czy jednak narzędzia Web 2.0 są stosowane w Kościele w Polsce przez katolików świeckich i duchownych? Jeśli nie, dlaczego? A jeśli tak, to na jaką skalę? Co mogłoby zachęcić ich do stosowania w większym zakresie?
Niniejsza monografia odpowiada na te i inne pytania związane z Web 2.0 w Kościele. Prezentuje też przeprowadzone po raz pierwszy w Polsce badania na ten temat z udziałem blisko 3 tys. respondentów. Książka może być przydatna wszystkim tym, którzy zajmują się badawczo Internetem, Web 2.0, nowymi mediami oraz komunikacją społeczną.