Etyka mediów – utopia czy powinność
Redaktor: Katarzyna Drag, ks. Michal Drozdz Wydawnictwo: BIBLOS - Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej Dział: Etyka Format: 176×250 Stron: 316 Oprawa: miękka ISBN: 9788377934821 INDEKS: BIB0804B51320
30,00 zł
Darmowa dostawa od 150 zł
Paczkomaty 10 zł
Poczta Polska 15 zł
Za pobraniem 15 zł
Opis
Autorzy opracowań zamieszczonych w kolejnym, czternastym tomie serii „Etyka Mediów” starają się odpowiedzieć na pytania o wpływ teorii etyki mediów na praktykę życia oraz o skuteczność mechanizmów regulacji etycznych w praktyce medialno-dziennikarskiej. Podejmują ponadto dyskusję nad wartościami obecnymi we współczesnych mediach, a także odkrywają i wskazują sposoby promocji wartości medialnych służących dobru człowieka i społeczności, dostarczając w ten sposób impulsów do przezwyciężania dużych niespójności czy niekonsekwencji między etyką mediów w teorii i praktyce.