Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością
Redaktor: ks. Michal Drozdz Wydawnictwo: BIBLOS - Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej Dział: Media Format: 176×250 Stron: 388 Oprawa: miękka ISBN: 9788377936481 INDEKS: BIB0805B51321
39,00 zł
Darmowa dostawa od 150 zł
Paczkomaty 10 zł
Poczta Polska 15 zł
Za pobraniem 15 zł
Opis
Szesnasty tom serii wydawniczej „Etyka Mediów” poświęcony jest zagadnieniu zaufania wobec mediów. Autorzy poszczególnych artykułów zamieszczonych w niniejszej publikacji starają się ukazać rolę zaufania w przestrzeni medialnej w podwójnym aspekcie: zaufania do mediów oraz zaufania w mediach. Prezentowane refleksje, analizy i badania są ponadto głosem w dyskusji nad różnymi wymiarami zaufania w mediosferze, stanowiącego wyznacznik jakości relacji społecznych, jak i jakości samych mediów.