Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia
Wydawnictwo: Wydawnictwo PETRUS Dział: Pedagogika Format: 130x190 Stron: 220 Oprawa: miękka ISBN: 9788377207130 INDEKS: PET0469B58695
55,00 zł
Darmowa dostawa od 150 zł
Paczkomaty 10 zł
Poczta Polska 15 zł
Za pobraniem 15 zł
Opis
W niniejszej publikacji Autorzy wyjaśniają podstawowe pojęcia, związane z podejściami kognitywnymi w edukacji oraz przedstawiają implikacje nowych teorii dla praktyki pedagogicznej i dydaktycznej. Przedstawiają ciekawe poznawczo wyniki badań, ukazujących związek między szybkością motoryczną, szybkością umysłowego przetwarzania informacji a osiągnięciami szkolnymi uczniów. Wyniki tych badań prowadzą do refleksji istotnej dla działań nauczycieli, między innymi prowadzącej do stwierdzenia, że uczeń z wolniejszym tempem motorycznym i umysłowym może być bardziej refleksyjnym uczniem niż impulsywny, szybko myślący uczeń.