Media a postawy
Wydawnictwo: Archidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkie Dział: Media Format: 125x195 Stron: 144 Oprawa: miękka ISBN: 8387931071 INDEKS: AWL0017B6047Opis
Trwały wpływ mediów na człowieka nie budzi już wątpliwości. Widać go przede wszystkim w obrębie postaw, które są istną warstwą osobowości. Media poszerzają wiedzę jednostki, pogłębiają zainteresowania, wzniecają ciekawość świata, lecz dopiero ich oddziaływanie na jej postawy pociąga za sobą najważniejsze konsekwencje. W Polsce brakuje publikacji na temat postaw w ich relacji do mediów.
Książka biskupa Adama Lepy "Media a postawy" ukazuje rolę postaw w odbiorze mediów oraz w ich funkcjonowaniu, zwłaszcza tych, które albo też decydują o tym, jak mają wykonywać swoją pracę nadawcy (dziennikarze, wydawcy, dysponenci).
Inne pozycje - bp Adam Lepa
13,90 zł