Ty jesteś marką
Wydawnictwo: Wydawnictwo RTCK Dział: Teologia Stron: 184 Oprawa: miękka INDEKS: RTC0073B52707Opis
BĄDŹ MARKĄ,
JAKIEJ POTRZEBUJE ŚWIAT
Są firmy, których logo znane jest na całym świecie. Wydają miliony dolarów, aby uczynić swoje znaki rozpoznawalne. Chcesz czy nie, każdą swoją decyzją i czynem Ty również budujesz swoją markę, która jest kojarzona z określonymi wartościami.
Po czym można Cię rozpoznać?
JAKĄ MARKĄ JESTEŚ?
Ks. Piotr Pawlukiewicz podejmuje się w książce odważnego popatrzenia na samego Jezusa przez pryzmat marki. Przywołuje również różne historie i anegdoty z własnego życia i życia innych osób, które weryfikują to, jakimi dziś ludzie żyją wartościami.
Odpowiada przy tym na pytania:
Co się składa na markę chrześcijanina?
Co zrobić, by nasza marka znaczyła coś we współczesnym świecie?
Na czym polega autentyczność, czyli jak być marką, która jest prawdziwa, a nie taką, która robi “numery popisowe”
Jak można zepsuć swoją markę i jak tego uniknąć?